bugün

çaylak

kendi çalıp kendi oynayan acemi yazarlar.
(bkz: ben)
notepad açmış da kendi kendine yazıyormuşsun gibi hissettirir insana çaylak olmak. çok acı, çok hüzünlü bir durum lan.
(bkz: yazık lan kimin çocuğuysa)
© copyright 2005 - 2026