bugün
- galatasaray lobisi5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı25
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü2
- kadir mısıroğlu'nun soyu8
- aşure3
- kemalistler8
- yeni bir kitaba başlama sorunu2
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı2
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı6
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
- uğurcan çakır2
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- yazarların imza parfümleri14
- venezuela6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- hızlı para kazanmanın yolları11
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- 2026 dünya kupası22
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- sözlüğün tadının kaçması4
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- türk kızı egosu6
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- falıma bakmak isteyen var mı24
- futbol17
- dünya11
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- mutluluğun fark edilmemesi8
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- üniversitelerin gereksiz olması3
- düşün ki o bunu okuyor16
- kıskanmak7
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- bitcoin2
- kadınların yanlış yapması3
- am okşama4
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- sözlük kızlarının vücutları15
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
--spoiler--
zall'ın veya yönetimin açılan davalarda tek önceliği vardır. o da yazarları nasıl koruyabilirim. yazara zarar vermeden bu işten nasıl çıkabilirim. davalarda tek düşüncemiz yazarın zarar görmemesidir. bunun için bilgimiz dahilinde bilgi ve tecrübemizi yazarla paylaşırız.
--spoiler--
girdiği bir entryden alıntı. zall ya da diğer moderatörlerin görevi evet yazarları bu işlerden korumaktır. ama iş ciddiye bindiğinde de bunu yazarlara haber vermektir zall'ın ve moderasyonun görevi. eğer ki bir yazar hakkında hukuki süreç başlatılmışsa, zall ve moderatörler bunu yazara bildirmeli. yazar bunu bilmeli.
şimdi çıkmış, sanki bizleri düşünüyormuş gibi 14 yaşındaki bir kız hakkında girilen entryler sebebiyle yazarlar hakkında hukuki süreç başlatılacağını söylüyor, bunu garanti ediyor la adam. peki siz ne işe yararsınız bebeklerim? eğer ortada yazarınızı zora sokacak bir entry var ise, sizler bunu silmekle görevlisiniz. sizlerin görevi bu. sadece hatalı entryleri silmek, yazarları uçurmayı; yazar alımı yapmayı yönetmek olarak görüyorsanız, bırakın moderatörlük görevini, sözlüğü.
sizler; yazar hakkında hukuki bir başlatılma durumu var ise, bunu yazara bildirmelisiniz. kendi kendinize yazarı bu işten kurtarmak istiyorsanız, o halde yazarın malum entrysiniz/entrylerini sileceksiniz. "kendileri silsin" diyen bir yönetici, yönetici falan değildir kusura bakmasın. herkes kendini kurtaracaksa o zaman gammaz aparatından da "yazarı ve sözlüğü zor durumda bırakabilir" seçeneğini çıkartın.
o değil de, senin yazarlarına edilmedik hakaretler kalmazken, kim olduğu belli olmayan bir kız için bu kadar duyarlılık göstermen gerçekten beni duygulandırdı. adamın dibisin zall. *
zall'ın veya yönetimin açılan davalarda tek önceliği vardır. o da yazarları nasıl koruyabilirim. yazara zarar vermeden bu işten nasıl çıkabilirim. davalarda tek düşüncemiz yazarın zarar görmemesidir. bunun için bilgimiz dahilinde bilgi ve tecrübemizi yazarla paylaşırız.
--spoiler--
girdiği bir entryden alıntı. zall ya da diğer moderatörlerin görevi evet yazarları bu işlerden korumaktır. ama iş ciddiye bindiğinde de bunu yazarlara haber vermektir zall'ın ve moderasyonun görevi. eğer ki bir yazar hakkında hukuki süreç başlatılmışsa, zall ve moderatörler bunu yazara bildirmeli. yazar bunu bilmeli.
şimdi çıkmış, sanki bizleri düşünüyormuş gibi 14 yaşındaki bir kız hakkında girilen entryler sebebiyle yazarlar hakkında hukuki süreç başlatılacağını söylüyor, bunu garanti ediyor la adam. peki siz ne işe yararsınız bebeklerim? eğer ortada yazarınızı zora sokacak bir entry var ise, sizler bunu silmekle görevlisiniz. sizlerin görevi bu. sadece hatalı entryleri silmek, yazarları uçurmayı; yazar alımı yapmayı yönetmek olarak görüyorsanız, bırakın moderatörlük görevini, sözlüğü.
sizler; yazar hakkında hukuki bir başlatılma durumu var ise, bunu yazara bildirmelisiniz. kendi kendinize yazarı bu işten kurtarmak istiyorsanız, o halde yazarın malum entrysiniz/entrylerini sileceksiniz. "kendileri silsin" diyen bir yönetici, yönetici falan değildir kusura bakmasın. herkes kendini kurtaracaksa o zaman gammaz aparatından da "yazarı ve sözlüğü zor durumda bırakabilir" seçeneğini çıkartın.
o değil de, senin yazarlarına edilmedik hakaretler kalmazken, kim olduğu belli olmayan bir kız için bu kadar duyarlılık göstermen gerçekten beni duygulandırdı. adamın dibisin zall. *
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar