bugün

shazili

Sütlü kahvesi mükemmeldir efendim. maalesef hak ettiği yeri bulamamıştır. Tek eksiği dibinde fal bakacak kadar telve kalmamasıdır. Zaten türk kahvesinin amacı o değil mi? Yoksa nescafe iç. Ama nescafeden daha lezzetli fakat daha pahalı. *
© copyright 2005 - 2026