bugün

radiohead

yeni albüm çıkaracakları haberini duyduğum için öyle bir duygu patlaması yaşıyorum ki eğer;

-ülkücü olsam ulurdum
-yeni zellandalı olsam haka dansı yapardım
-uçan adam sabri olsaydım uçardım
-abdullah gül olsaydım gerçekten hayret ederdim
© copyright 2005 - 2026