bugün

muzliplik

askerde iken birkaç kez yapatığım yapmasaydım kaçan fırsata yanacağım sevimli ipnelikler bütünü.

dıııııııııııııııııııııııııııııııııııt
+çavuş o ne?
c-...baskın var!
+ne baskın mı?
c-koş çabuk baskın var diye bağır.
+baaasskınnnn vaaarrr.
c-puaahaaaaahhhaahahhhaaa hahaha aahhaaahh.
*bağırmayın lan ipneler. lan çavuş adam ol g.tveren!
c-özürdilerim komutanım. haklısınız komutanım
.....
+yeşilhisar askerlk şubesi..
c-ben ertan albay. *
+emredin komutanım!!!!!
c-oğlum bölük komutanınız nerede?
+komutanım çavuşa vereyim.
*piyade çavuş emrah özvatan emredin komutanım.
c-oğlum komutanınız nerede?*
*k ko komutanım şey o oo .
c-puaaahhhhaaaahhahahhahahha lan ne güzel tekmil veriyon len puaahaha.
*senin var ya ta g.tünü .kiyim. aq aynısıydı len! hay ak senin. poffff.
© copyright 2005 - 2026