bugün

yeldeğirmeni

gitgide gelişmektedir.
varoş semti falan değildir. sadece bazı sokaklarda 3-5 fakir aile oturmaktadır. 25 sene önce bu mahalleden ayrılanlar mahallenin şimdiki hali ile ilgili yorum yapmasın bence.
© copyright 2005 - 2026