bugün

fenerbache

winning eleven 10 daki fb. ayrıca avrupalılar da öyle yazıyor. yabancı kanallarda stsl maçı izlerken tanıtımda fenerbache yazmakta. cimboma da genelde galatasaray yerine gala ya da cimbom demekteler.
© copyright 2005 - 2026