zall

ırkçı, cinsellikle alakalı sapıkça başlıklar ve birbirinden iğrenç diğer başlıkları kaldırmak, silmek yerine, insanları zorla yeni tasarıma geçilmesi için adeta şantajla tehdit eden; eski tasarımı kullanan yazarları hiçe sayan ve sözlüğün kalitesini artırmak yerine bilinilirliğini artırmaya çabalayan sözlük sahabısı.

madem sözlük ahalisi ırkçı başlıklardan, abazanları iğrenç başlıklarından rahatsız, peki moderasyon denen oluşum ne iş yapar? sadece gammazlanan entryleri silmek ve hasbelkader denk geldiği başlıklardaki içerik sebebiyle yazarları çaylak yapmak mıdır moderasyonun görevi? eski tasarımı kullanan yazarların sayıca çok olduğu bilindiği halde bu şantaj yapar gibi "yeni tasarıma geçin rahat edin" nedir allah aşkına. bu nasıl bir kayserili kafasıdır böyle. eski tasarıma geçmeyenler ölsün o zaman he mi. siz de yeni tasarım yeni tasarım gezinin durun.

ayrıca iğrenç denecek başlıkları işaretlememe rağmen yine de görebiliyorum o başlıkları yeni tasarımda. hay yapacağız işin, yöneteceğiniz sözlüğün...
© copyright 2005 - 2026