bugün

ddrhouse

(bkz: on birinci nesil silik)

kızlardan yediği kazık sebebiyle ya da hiç kız arkadaşı olmadığı için mi bilinmez; insanlıktan çıkmışcasına hakaret ediyordu türk kızlarına, annelerimize.

bu saygısız adamı(!) kim sildiyse, hangi moderatör bizlere bu iyiliği yaptıysa onun o mübarek ellerini öpüyorum.
© copyright 2005 - 2026