bugün

kyk

2010 da bir uğramış bulunduğum yurt. Ne berbat, ne pis bir yerdir o yurt ya. Bursa dan bahsediyorm belki diğer illerde iyidir. Gençlik spor bakanlığına bir şikayet edeyim şurayı.
© copyright 2005 - 2026