bugün

windows 8 1

ben yaptım, siz yapmayın dostlarım...

sakın ola ki; "sürümünüzü şimdi 8.1'e yükseltin" falan diye bi uyarı çıkarsa, "siktir git" butonuna basın.

iğrenç bi işletim sistemi. windows 8'in gözünü seveyim.
© copyright 2005 - 2026