bugün

ankara

sıcağına kurban olunası şehirlerdendir. o da şöyle ki normalde sıcaktan nefret ederim lakin nem oranı yüksek olan yerdeki sıcaktan bi ayrı nefret ederim. kuru sıcakta en azından usturuplu terleyip kısa sürede soğursunuz ama nemli ve sıcak şehirde öyle mi? salyangoz gibi yapış yılış...
denizimiz olmasın varsın. Ulaşım Araçları tükendi mi sanki? ** oh kuru kuru... ideal nem...
© copyright 2005 - 2026