bugün
- insanın geçmişinin karanlık olması5
- içtim şarabı12
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi8
- kadir inanır22
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet18
- aşure yapan sözlük kızları6
- rakı sevmemek6
- dünya da her insanın bir ismi olması3
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- bik bik'in mutfağına konuk olmak6
- aylık 395 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- yagmurcu3
- hayattaki şans seviyeniz4
- hesabı gizliye almak3
- sözlükteki gizli düşmanım6
- yapay zeka ile flört uygulaması yazmak2
- her insanın bir cini olması5
- portekiz'in dünya kupası kazanma ihtimali3
- anın görüntüsü20
- çok güzel ama manyak kadın7
- kemalist dünya24
- osurdum3
- kaşar5
- mustafa kemal atatürk7
- ye kürküm ye2
- aylık 394 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- beni seven var mıdır2
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- üniversitelerin gereksiz olması16
- içinden canavar çıkan insan4
- barış alper yılmaz2
- ilk sevgiliyle evlenmek4
- true'nun çaylak olması16
- pkk lı doktorlar2
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü4
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek2
- muşlettin amca4
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir4
- brad pitt ve edward norton'un türkiye abd maçını i2
- gizem3
- hırt4
- sağlam kafa sağlam vücutta bulunur3
- gizli oylayan yüreksizler2
- nervio5
- velvet28
artık bi klasik haline gelmiş ak icraatlardan biri!
önce suriye'de yapıldı.
şimdi de ırak (musul / işid) için yapılıyor!
akp'nin daha dün beslediği, büyüttüğü, suriye'nin öz evladı dediği, para, askeri eğitim, lojistik destek ve silah yardımı yaptığı adamlar suriye'den ırak'a geçip musul'u fethetti!
sonrasında bizim büyükelçiliğimizi işgal edip elçimizi ve kahraman (!) özel kuvvetlerimizi rehin aldı!
üstüne üstlük tüm bunlar stratejik derinliği dize kadar ahmet davutoğlu'nun "musul'da her şey kontrol altında" demesinin üzerinden 24 saat geçmeden oldu!
neyse efenim sonuç olarak sıçmakla yetinmeyip bi de sıvayan akp dış politikası denize düşünce yılana (!) sarıldı!
artık bir klasik haline gelen açıklama şöyle:
1) Sayın Başbakanımızla yaptığımız değerlendirmede bugün kamuoyunu bilgi anlamında karşılamak hemde siyasi partileri bilgilendirmenin faydalı olacağı kanaatine vardık. (bugüne kadar apo ile yapılan pazarlıklarla ilgli hiç bilgilendirme yapmamışlardı. )
2) Bu mesele herhangi bir siyasi ihtilaf konusu değildir. Türkiyenin hem aili menfaatleri açısından, en önemlisi de şu anda Musulda bulunan dışişleri mensuplarımız ve diğer mensuplarımız, toplam 9 vatandaşımız için hayati bir durumdur.
3) Siyasi ihtilaflar ve görüş ayrılıkları olabilir ama böylesine önemli bir konuda hepimizin ulusal birlik bilinci ve vatandaşlarımız can güvenliği açısında olayları değerlendirmesi önemli.
4) Bu mesele siyasi bir konunun ötesinde bir meseledir. Hem ulusal itibarlar bağlamında, hemde can güvenlikleri bağlamında...
http://www.hurriyet.com.tr/gundem/26602112.asp
yani diyor ki biz dış politikada sıçtık ama siz bizi eleştirirseniz biz sizi devlet olarak hareket etmediğiniz için suçlarız!
hem nereden bilebilirdik ki besleyip büyüttüğümüz yılanın yarın bizi sokacağını!
çok safmışız!
vay amk! bu çok safmışız o kadar güzel bir bahane ki her sıçışa kılıf olabilir!
edit: bülent arınç (soft tayyip) açıklaması
Bizler kendi aramızda bazen birbirimize kızabiliyoruz, eleştirilerde bulunabiliyoruz. Sadece muhalefet olarak demiyorum.
BDP de HDP de sorumlu açıklamalarda bulundular, bunlar sevindiricidir.
Ama Musul olayında herkes birlik oldu.
Kandilde herkes dua etti, dua manevi bir araçtır.
Bir hükümet ne yapması gerekiyorsa fazlasını yapıyor.
http://www.hurriyet.com.tr/gundem/26604941.asp
yani diyor ki bdp bile bizle birlik sıçışımızı eleştirmiyor! aynısını chp ve mhp'den bekliyoruz!
önce suriye'de yapıldı.
şimdi de ırak (musul / işid) için yapılıyor!
akp'nin daha dün beslediği, büyüttüğü, suriye'nin öz evladı dediği, para, askeri eğitim, lojistik destek ve silah yardımı yaptığı adamlar suriye'den ırak'a geçip musul'u fethetti!
sonrasında bizim büyükelçiliğimizi işgal edip elçimizi ve kahraman (!) özel kuvvetlerimizi rehin aldı!
üstüne üstlük tüm bunlar stratejik derinliği dize kadar ahmet davutoğlu'nun "musul'da her şey kontrol altında" demesinin üzerinden 24 saat geçmeden oldu!
neyse efenim sonuç olarak sıçmakla yetinmeyip bi de sıvayan akp dış politikası denize düşünce yılana (!) sarıldı!
artık bir klasik haline gelen açıklama şöyle:
1) Sayın Başbakanımızla yaptığımız değerlendirmede bugün kamuoyunu bilgi anlamında karşılamak hemde siyasi partileri bilgilendirmenin faydalı olacağı kanaatine vardık. (bugüne kadar apo ile yapılan pazarlıklarla ilgli hiç bilgilendirme yapmamışlardı. )
2) Bu mesele herhangi bir siyasi ihtilaf konusu değildir. Türkiyenin hem aili menfaatleri açısından, en önemlisi de şu anda Musulda bulunan dışişleri mensuplarımız ve diğer mensuplarımız, toplam 9 vatandaşımız için hayati bir durumdur.
3) Siyasi ihtilaflar ve görüş ayrılıkları olabilir ama böylesine önemli bir konuda hepimizin ulusal birlik bilinci ve vatandaşlarımız can güvenliği açısında olayları değerlendirmesi önemli.
4) Bu mesele siyasi bir konunun ötesinde bir meseledir. Hem ulusal itibarlar bağlamında, hemde can güvenlikleri bağlamında...
http://www.hurriyet.com.tr/gundem/26602112.asp
yani diyor ki biz dış politikada sıçtık ama siz bizi eleştirirseniz biz sizi devlet olarak hareket etmediğiniz için suçlarız!
hem nereden bilebilirdik ki besleyip büyüttüğümüz yılanın yarın bizi sokacağını!
çok safmışız!
vay amk! bu çok safmışız o kadar güzel bir bahane ki her sıçışa kılıf olabilir!
edit: bülent arınç (soft tayyip) açıklaması
Bizler kendi aramızda bazen birbirimize kızabiliyoruz, eleştirilerde bulunabiliyoruz. Sadece muhalefet olarak demiyorum.
BDP de HDP de sorumlu açıklamalarda bulundular, bunlar sevindiricidir.
Ama Musul olayında herkes birlik oldu.
Kandilde herkes dua etti, dua manevi bir araçtır.
Bir hükümet ne yapması gerekiyorsa fazlasını yapıyor.
http://www.hurriyet.com.tr/gundem/26604941.asp
yani diyor ki bdp bile bizle birlik sıçışımızı eleştirmiyor! aynısını chp ve mhp'den bekliyoruz!
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar