bugün

ankara

Denizi yok,ortamı yok diye ağlayanların 1 yıl yaşasa bağlanacağı,bir daha bırakamayacağı şehir.Ben sevmiyorum sadece sevdiklerim uzakta ama burada 1 yıl yaşadıktan sonra bir yere gidin öyle özleyeceksiniz ki sonra buraya gelip ankarayı öven entry gireceksiniz.Denemesi bedava.Soğuktur,metropol havasında köydür ama köpek gibi de bağlar,bizden söylemesi.
© copyright 2005 - 2026