bugün

ankara

aylak madam adlı mekanına hayran olduğum şehir. çok hoş bir mekan ya. iş için 3 haftalığına bulunmuştum ankarada. ama bu mekana her akşam gitmekten kendimi alıkoyamadım. antalya'ya da açılsa keşke dediğimdir.
© copyright 2005 - 2026