bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi15
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- sözlükteki gizli düşmanım9
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- insanın geçmişinin karanlık olması8
- hayalet gibi bir insan olmak3
- içtim şarabı13
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- genç görünmeye çalışmak2
- her insanın bir cini olması7
- venezuella depremi3
- daha relax3
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- japonya7
- kadir inanır22
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet17
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- aşure yapan sözlük kızları7
- of çok sıkıcı olmanız2
- şafak çak2
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur9
- çift katlı otobüs2
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- rakı sevmemek6
- sesi güzel olan kızların çirkin olması sorunsalı2
- insan olmaya ceyrek kala3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- aydilge'nin sanat güneşi olması2
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- kemalist dünya24
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- cinsel başlıklara yazmayan bayan yazar2
- bazen şık bazen relax mod2
- trolluğun zeka gerektirdiği gerçeği3
- türkiye bedava para kazananlar ülkesidir2
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- çok güzel ama manyak kadın7
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- en son ne yediniz2
- mustafa kemal atatürk7
- üniversitelerin gereksiz olması16
- aşk5
- true'nun çaylak olması16
- hayattaki şans seviyeniz4
- anın görüntüsü20
- dünya da her insanın bir ismi olması3
akp yi eleştiren konuşmalarda ak başların taktiği buna örnektir.
adam sayfalarca eleştirilerini sıralar çoğunda da haklıdır.
konuşmanın bir yerinde amacını aşan bir cümle geçer.
ya da nereye çekersen oraya gidebilecek bir ifade!
işte ak başlar yeni gelinin yarağa sarıldığı gibi buna sarılır!
örnekler devam edelim de açıklayıcı olsun!
danıştayın kuruluş yıldönümünde metin feyzioğlu konuşma yapar.
rte 1 saat konuşuyorsun diye eleştirir.
sonra "van ile ilgili söylediğin her şey yalan" der!
afra tafra salonu terk eder!
(bkz: başbakan ın metin feyzioğlu na tepki göstermesi)
konuşmanın tam metni için bkz:
https://www.itusozluk.com...u%FEmas%FDn%FDn+tam+metni
ok diyelim ki van ile ilgili her şey yalan! van ile ilgili kısım sayfalarca süren açıklamanın 1 paragraflık kısmı!
1 saatlik konuşmanın 5 dakikası da diyebiliriz! diğer 55 dakika ne o zaman?
ama bu alınıp sulandırılır. van ile ilgili yapılanlar anlatılır.
sonrasında olayı bilmeyen biri (halkın çoğu) sanır ki metin feyzioğlu akp'yi van konusunda eleştiriyor!
sonra "yargı vesayeti" yaygarası koparılır!
yargıya ilişkin eleştiriler kaynar gider.
***
soma faciasında yerden yere vurulur akp. sonrasında yılmaz özdil "akp mitingine gitmişler. Onlar buna müstahaktır" şeklinde bir açıklama yaptı diye yer gök inletilir!
ak'lar çok sevdiği cadı avına başlar!
bizzat başbakan çıkar bu yazarı diye patronuna şikayet eder!
"biz vicdan sahibiyiz" diye başlayan örnekler verilerek acı mastürbasyonu yapılır!
(yılmaz özdil'in tam ifadesi: Maden kazasında ölen çocuklar, Tayyip Erdoğan'ın seçim mitinglerinde parayla taşıdığı işçiler. Ceplerine para koyup tezahürat yaptırıyorlar. Dolayısıyla Başbakan 'Bu çocukların ölmesi normal' diyor. Normal demek gerçekten.. Çalışma Bakanı'yla CHP'li Özgür Özel arasında bu konu da bir polemik geçmişti; Bakan 'Ne yani, bir maden sahibin bir partiyi sevmesi yasak mı' demişti.. Dolayısıyla burada ben Başbakan'a katılıyorum. Yani bu olan biten normaldir, hatta müstahaktır bile denebilir.
http://www.internethaber....akin-ne-yazdi-674447h.htm )
***
son örnek de bugün yaşanmış tobb toplantısında.(rte yine salonu terk etmiş!)
rte chp lideri kılıçdaroğlu'nu sivil cumhurbaşkanı dediği için eleştiriyor.
"Ne diyor başkan. Sivil cumhurbaşkanı. Sen sivil değil misin. Ben de sivilim. Hadi aday ol. Siz siville ne arıyorsunuz. Hala apoletli arıyorsanız o ayrı mesele. Ama kusura bakmayın biz sivil milli iradeyi temsil edenleriz. ilk defa millet kendi cumhurbaşkanını seçecek. Ve milletin seçtiği cumhurbaşkanına saygı duymak zorundayız."
http://www.mynet.com/habe...an-dolasamazsin-1254730-1
peki ne demiş kemal kılıçdaroğlu
"Bana sordular, 'eski bir genelkurmay başkanı cumhurbaşkanı adayı olursa destekler misiniz', sivil birisi olması gerektiğini söyledim, yanlış mı söyledim, benim görüşüm bu. 'Sen de sivilsin, ben de sivilim' diyor. Ben zaten sana bir şey demedim ki ama sen üstüne alınıyorsun, neden? Çünkü bizi dinlemiyor, ne söylerse 'bunlar mutlaka menfi bir şey söyler' takılmış eskilere. Dünya değişti, insanlar değişti, Türkiye değişti, hepimiz değiştik."
http://siyaset.milliyet.c...detay/1886249/default.htm
***
bir başka örnek de demokrasiye, hukukun üstünlüğüne, basına vurduğu darbeler eleştiriliyor rte'nin!
mahkeme kararlarını uygulamaması, sıkıysa yıkın demesi, mahkemeleri etkilemesi, devam eden davalara atamalar yapması, sava süreçlerinde yasaları değiştirmesi, rüşvetle havuz medyası oluşturması vs. tüm bunlar eleştirilirken "diktatör" sözü dökülüyor ağızlardan.
ve rte bunu çiğnemeye başlıyor...
ben diktatör olsam meydan meydan dolaşamazsınız...
ben diktatör olsam böyle konuşamazdınız...
ben diktatör olsam basında bu haberler çıkmazdı... vs.
artık yaptıklarınızı ve davranışların ardındaki gizli niyetinizi çok daha fazla insan görüyor!
maskeleriniz sizi saklamaya yetmiyor!
şark kurnazlığınız ile şimdilik gündemi değiştirebiliyorsunuz ama bu size ve partinize daha çok zarar veriyor.
artık sizler hakkında ne kadar kötü şey denirse densin kimse "yapmamıştır" demiyor. "yapmışsa bir sebebi vardır" şeklinde kılıf bulmaya çalışıyorlar.
insan olana bu ayıp bile yeter!
adam sayfalarca eleştirilerini sıralar çoğunda da haklıdır.
konuşmanın bir yerinde amacını aşan bir cümle geçer.
ya da nereye çekersen oraya gidebilecek bir ifade!
işte ak başlar yeni gelinin yarağa sarıldığı gibi buna sarılır!
örnekler devam edelim de açıklayıcı olsun!
danıştayın kuruluş yıldönümünde metin feyzioğlu konuşma yapar.
rte 1 saat konuşuyorsun diye eleştirir.
sonra "van ile ilgili söylediğin her şey yalan" der!
afra tafra salonu terk eder!
(bkz: başbakan ın metin feyzioğlu na tepki göstermesi)
konuşmanın tam metni için bkz:
https://www.itusozluk.com...u%FEmas%FDn%FDn+tam+metni
ok diyelim ki van ile ilgili her şey yalan! van ile ilgili kısım sayfalarca süren açıklamanın 1 paragraflık kısmı!
1 saatlik konuşmanın 5 dakikası da diyebiliriz! diğer 55 dakika ne o zaman?
ama bu alınıp sulandırılır. van ile ilgili yapılanlar anlatılır.
sonrasında olayı bilmeyen biri (halkın çoğu) sanır ki metin feyzioğlu akp'yi van konusunda eleştiriyor!
sonra "yargı vesayeti" yaygarası koparılır!
yargıya ilişkin eleştiriler kaynar gider.
***
soma faciasında yerden yere vurulur akp. sonrasında yılmaz özdil "akp mitingine gitmişler. Onlar buna müstahaktır" şeklinde bir açıklama yaptı diye yer gök inletilir!
ak'lar çok sevdiği cadı avına başlar!
bizzat başbakan çıkar bu yazarı diye patronuna şikayet eder!
"biz vicdan sahibiyiz" diye başlayan örnekler verilerek acı mastürbasyonu yapılır!
(yılmaz özdil'in tam ifadesi: Maden kazasında ölen çocuklar, Tayyip Erdoğan'ın seçim mitinglerinde parayla taşıdığı işçiler. Ceplerine para koyup tezahürat yaptırıyorlar. Dolayısıyla Başbakan 'Bu çocukların ölmesi normal' diyor. Normal demek gerçekten.. Çalışma Bakanı'yla CHP'li Özgür Özel arasında bu konu da bir polemik geçmişti; Bakan 'Ne yani, bir maden sahibin bir partiyi sevmesi yasak mı' demişti.. Dolayısıyla burada ben Başbakan'a katılıyorum. Yani bu olan biten normaldir, hatta müstahaktır bile denebilir.
http://www.internethaber....akin-ne-yazdi-674447h.htm )
***
son örnek de bugün yaşanmış tobb toplantısında.(rte yine salonu terk etmiş!)
rte chp lideri kılıçdaroğlu'nu sivil cumhurbaşkanı dediği için eleştiriyor.
"Ne diyor başkan. Sivil cumhurbaşkanı. Sen sivil değil misin. Ben de sivilim. Hadi aday ol. Siz siville ne arıyorsunuz. Hala apoletli arıyorsanız o ayrı mesele. Ama kusura bakmayın biz sivil milli iradeyi temsil edenleriz. ilk defa millet kendi cumhurbaşkanını seçecek. Ve milletin seçtiği cumhurbaşkanına saygı duymak zorundayız."
http://www.mynet.com/habe...an-dolasamazsin-1254730-1
peki ne demiş kemal kılıçdaroğlu
"Bana sordular, 'eski bir genelkurmay başkanı cumhurbaşkanı adayı olursa destekler misiniz', sivil birisi olması gerektiğini söyledim, yanlış mı söyledim, benim görüşüm bu. 'Sen de sivilsin, ben de sivilim' diyor. Ben zaten sana bir şey demedim ki ama sen üstüne alınıyorsun, neden? Çünkü bizi dinlemiyor, ne söylerse 'bunlar mutlaka menfi bir şey söyler' takılmış eskilere. Dünya değişti, insanlar değişti, Türkiye değişti, hepimiz değiştik."
http://siyaset.milliyet.c...detay/1886249/default.htm
***
bir başka örnek de demokrasiye, hukukun üstünlüğüne, basına vurduğu darbeler eleştiriliyor rte'nin!
mahkeme kararlarını uygulamaması, sıkıysa yıkın demesi, mahkemeleri etkilemesi, devam eden davalara atamalar yapması, sava süreçlerinde yasaları değiştirmesi, rüşvetle havuz medyası oluşturması vs. tüm bunlar eleştirilirken "diktatör" sözü dökülüyor ağızlardan.
ve rte bunu çiğnemeye başlıyor...
ben diktatör olsam meydan meydan dolaşamazsınız...
ben diktatör olsam böyle konuşamazdınız...
ben diktatör olsam basında bu haberler çıkmazdı... vs.
artık yaptıklarınızı ve davranışların ardındaki gizli niyetinizi çok daha fazla insan görüyor!
maskeleriniz sizi saklamaya yetmiyor!
şark kurnazlığınız ile şimdilik gündemi değiştirebiliyorsunuz ama bu size ve partinize daha çok zarar veriyor.
artık sizler hakkında ne kadar kötü şey denirse densin kimse "yapmamıştır" demiyor. "yapmışsa bir sebebi vardır" şeklinde kılıf bulmaya çalışıyorlar.
insan olana bu ayıp bile yeter!
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar