bugün

ankara

nice 4 yılların ırzına geçen ve akabinde doğan çocuk olarak askerlik hizmeti doğuran bünyelere hala en güzel yanı aştiden istanbula gitmek olan türkiyenin başkenti. tek umudum mansur uğurlasaydı keşke beni, belki o zaman özleyebilirdim.
© copyright 2005 - 2026