bugün
- utanmadan şort giyen erkek7
- sedat pekmez9
- küfreden kız iticiliği8
- chp'ye yeni parti için isim önerileri2
- bir çiçek fotoğrafı bırak2
- jenga da yenilen inşaat mühendisi2
- lionel messi4
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler9
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba3
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması4
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek4
- emekliliği gelen beyaz eşyanın yazlığa yerleşmesi2
- bakire kızla evlenmeyi savunmak6
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler6
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek5
- eski mesajları okumak2
- patates kızartmasına yapışan biber tohumu3
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması3
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- yazarlara gelen son mesaj4
- ismet gurbuz 202418
- israil'in lübnan da işgali sürdürme mesajı3
- san marino nun dünya kupasını alması2
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız13
- lahmacunu elle yiyen kız19
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur4
- aylık 375 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması14
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı5
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi3
- öndeki bir tutam saçına çok özen gösteren kel2
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- bir kadını araba park ederken izlemek2
- rte'nin 2028 adaylığının açıklanması2
- beyaz otomobil satın almak15
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri7
- 2002 dünya kupası üçüncülük maçı2
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- yürüyüş partisi7
- bugün de meme atan olmaması13
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi9
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- ankara4
- türkiye6
daha küçük yaşlarda kızları alev alev yakan yazar.
büdü diye köpeğim vardı benim. ne zaman büdü desem gülerdim. hatta şimdi bile büdü yazarken gülüyorum. hoşuma gidiyo büdü demek. sizleri de mecbur bırakıp sike sike büdü yazısını okutturduğum için özür diliyorum. yani büdü yazısını okumak sizi sinirlendirebilir ama inanın büdü derken keyif alıyom ben. mihehe büdü.. amına koyum sakın kızılmasın. isterseniz şimdi şu satır da yazıyı bırakabilirsiniz. çünkü hoppppppp yine büdü dicem.
büdü.
mihehe okumaya devam eden manyaklar için hemen olaya geçiyim.
12-13 yaşındayız hacivat abi. mahallede bi kız var, şişko biraz. adı büdü.
ehehe filiz lan adı. bu filiz bi gün bizim bahçeye geldi.. bahçeden şeftali falan koparıp yiyoz. aklıma cinlik geldi amk. dedim filiz şu biberi tek ısırışta yiyemezsin sen dedim. yok yea yerim dedi, yiyemezsin dedim, yerim kuki dedi, yiyemezsin dedim. acı mı dedi. ''yok kız acı değil '' deyip beyaz olan biberlerden bi tanesini koparıp çatır çutur yedim.
neyse, bu salağa da en koyu olan acı biberi verdim. aldı amk hart diye köküne kadar bi ısırdı bana bakıyo. filiz nen var dedim. yavaş yavaş ağzını açmaya başladı. kız noldu dedim. hala bana bakıyo, yeşil biberler dişlerinin arasında duruyo böyle. anlık bi olay bu. dürttüm, kız filiz noldu dedim. hafiften gözü seyirmeye başladı. direniyom gülmemek için. filizcim acımıydı biber dedim, bu başladı anneeeeeğğğğğğğğğğğğ diye ağlamaya. tatlım benim ya, tüküre tüküre tulumbaya koşuyo. yarılıyom izlerken. gitti tulumbaya bastı su çıkmadı. bastı bastı yine çıkmıyo. çıkmaz amk, çünkü ilk başta havasını almak için su doldurmak gerek. manyak bizim tulumba, su ihtiyacını elde etmen için önce onun su ihtiyacını karşılamasın.
90 lı yıllarda çocuk olanlar bilir bunu. şimdileri artema var amk. athena değil artema.
büdü.
(büdüyü yazmak içimden geldi)
neyse, dizlerime vura vura gülüyom filize, altında da kırmızı bi etek, bi de tayt var. tulumbadan su çıkmayınca bana baktı. kukii çabbık bana su getir dedi. pislikkkkkkkkkk diye bağırıyo. dedim filiz büdünün ordaki çeşmeden iç dedim.
bu koştu çeşmeye, alev alev yanıyo şişkocum. eğildi tam içiyodu ki,
bizim büdü kulubeden çıkıp koşa koşa bunun götü ısırdı
anneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeğğğğğğğğ
şişkom nasıl çığlık atıyo.
*
annemden dayak yedim o gün.
kimin yüzüne?
tabi ki= bü..
mihehe bu sefer kendiniz okudunuz. siz benden de manyaksınız amk. allah sonumuzu hayır etsin.
büdü diye köpeğim vardı benim. ne zaman büdü desem gülerdim. hatta şimdi bile büdü yazarken gülüyorum. hoşuma gidiyo büdü demek. sizleri de mecbur bırakıp sike sike büdü yazısını okutturduğum için özür diliyorum. yani büdü yazısını okumak sizi sinirlendirebilir ama inanın büdü derken keyif alıyom ben. mihehe büdü.. amına koyum sakın kızılmasın. isterseniz şimdi şu satır da yazıyı bırakabilirsiniz. çünkü hoppppppp yine büdü dicem.
büdü.
mihehe okumaya devam eden manyaklar için hemen olaya geçiyim.
12-13 yaşındayız hacivat abi. mahallede bi kız var, şişko biraz. adı büdü.
ehehe filiz lan adı. bu filiz bi gün bizim bahçeye geldi.. bahçeden şeftali falan koparıp yiyoz. aklıma cinlik geldi amk. dedim filiz şu biberi tek ısırışta yiyemezsin sen dedim. yok yea yerim dedi, yiyemezsin dedim, yerim kuki dedi, yiyemezsin dedim. acı mı dedi. ''yok kız acı değil '' deyip beyaz olan biberlerden bi tanesini koparıp çatır çutur yedim.
neyse, bu salağa da en koyu olan acı biberi verdim. aldı amk hart diye köküne kadar bi ısırdı bana bakıyo. filiz nen var dedim. yavaş yavaş ağzını açmaya başladı. kız noldu dedim. hala bana bakıyo, yeşil biberler dişlerinin arasında duruyo böyle. anlık bi olay bu. dürttüm, kız filiz noldu dedim. hafiften gözü seyirmeye başladı. direniyom gülmemek için. filizcim acımıydı biber dedim, bu başladı anneeeeeğğğğğğğğğğğğ diye ağlamaya. tatlım benim ya, tüküre tüküre tulumbaya koşuyo. yarılıyom izlerken. gitti tulumbaya bastı su çıkmadı. bastı bastı yine çıkmıyo. çıkmaz amk, çünkü ilk başta havasını almak için su doldurmak gerek. manyak bizim tulumba, su ihtiyacını elde etmen için önce onun su ihtiyacını karşılamasın.
90 lı yıllarda çocuk olanlar bilir bunu. şimdileri artema var amk. athena değil artema.
büdü.
(büdüyü yazmak içimden geldi)
neyse, dizlerime vura vura gülüyom filize, altında da kırmızı bi etek, bi de tayt var. tulumbadan su çıkmayınca bana baktı. kukii çabbık bana su getir dedi. pislikkkkkkkkkk diye bağırıyo. dedim filiz büdünün ordaki çeşmeden iç dedim.
bu koştu çeşmeye, alev alev yanıyo şişkocum. eğildi tam içiyodu ki,
bizim büdü kulubeden çıkıp koşa koşa bunun götü ısırdı
anneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeğğğğğğğğ
şişkom nasıl çığlık atıyo.
*
annemden dayak yedim o gün.
kimin yüzüne?
tabi ki= bü..
mihehe bu sefer kendiniz okudunuz. siz benden de manyaksınız amk. allah sonumuzu hayır etsin.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar