bugün

kömbe

iskenderunlu bir arkadaşım sayesinde tadını öğrendiğimiz lezzetli kurabiye. arasına bazen hurma bazen ceviz koyuyorlar, hurmalısı daha güzel oluyor*
© copyright 2005 - 2026