bugün

ankara

başkent olmasa, bu kadar olanağı olmasa, yanından geçeni siksinler. üç tarafı denizlerle çevrili bir ülkede ankara'da yaşamak aptallıktır, bence. ha sevene lafım yok.
© copyright 2005 - 2026