bugün
- insanın geçmişinin karanlık olması5
- içtim şarabı12
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi8
- kadir inanır22
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet18
- aşure yapan sözlük kızları6
- rakı sevmemek6
- dünya da her insanın bir ismi olması3
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- bik bik'in mutfağına konuk olmak6
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- yagmurcu3
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- hesabı gizliye almak3
- hayattaki şans seviyeniz4
- sözlükteki gizli düşmanım6
- yapay zeka ile flört uygulaması yazmak2
- portekiz'in dünya kupası kazanma ihtimali3
- her insanın bir cini olması5
- anın görüntüsü20
- osurdum3
- çok güzel ama manyak kadın7
- kaşar5
- kemalist dünya24
- ye kürküm ye2
- aylık 394 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- mustafa kemal atatürk7
- beni seven var mıdır2
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- barış alper yılmaz2
- içinden canavar çıkan insan4
- üniversitelerin gereksiz olması16
- true'nun çaylak olması17
- ilk sevgiliyle evlenmek4
- muşlettin amca4
- pkk lı doktorlar2
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek2
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü4
- brad pitt ve edward norton'un türkiye abd maçını i2
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir4
- gizem3
- hırt4
- sağlam kafa sağlam vücutta bulunur3
- gizli oylayan yüreksizler2
- nervio5
- velvet28
- türk soyu ve arap soyu birdir9
üstün ahlaklı sosyal medya fenomenleri ve sözlük yazarları tarafından tenkit edilen husus!
neden güzel insanlar neden?
- seks kasetlerinden siyasi ikbal bekleyen o değil miydi?
- iktidarı için her türlü ahlaksızlığı ahlak gibi sunan o değil miydi?
(bkz: ahlak maskesi altında ahlaksızlık yapmak)
- kendisi gibi olmayan herkese namussuz / ahlaksız gözüyle bakan o değil miydi?
- gençlerin doğal tepkilerini yansıttığı gösterileri ahlaksızlık gibi sunan / sunduran o değil miydi?
- insanları geçtim ölümleri bile ayrıştıran o değil miydi?
- masumiyet karinesini çiğneyen o değil miydi?
- suçsuz insanların içeri atılmasına göz yuman o değil miydi?
empati mi yaptı?
başkasının namusunu mu düşündü?
neler mi yaptı?
-etek boyuyla vb. şeylerle insanların ahlakını ölçmesi,
-"kız mıdır kadın mıdır" diyerek insanlara kendince "orospu" damgası vurması,
-özel olan videolar çıkınca, "bunlar özel değil, genel genel! diye bağırması,
- bakanının "boğaziçi'ne gitmedim çünkü kampüse girdiğimde kızlı erkekli bir arada oturuyorlardı, ahlakım bozulurdu" demesi,
- vapurda kızlı erkekli oturmanın muhafazakar demokrat yapıya ters olması,
- gezi parkında çadırda kızlı erkekli fuhuş yapıyorlar dedirtmesi / diyenlere sesini çıkarmaması,
- kadıköy vapurundan inen kızları görüyorum, burada başkasının kucağında geziyorlar demesi,
- öyle evler var ki muhafazakar demokrat yapımıza ters demesi,
- her fırsatta ahlak abidesi gibi tavır alması,
- sürekli türbanlı bacı üzerinden namus dersi vermesi,
- bahçeli'nin çocuğu yok o aileden anlamaz demesi,
- başka partileri dinsizlikle itham etmesi (kendi bakanı bakara'yı makara yapar o ayrı!),
- ananı da al git demesi,
- ulan hepiniz oradaydınız be demesi,
- (mahkeme kararı sonrası) sıkıysa yıksınlar demesi,
- (ysk'ya) biz de yasağı yasaklarız demesi,
- bu olaylar (berkin'in ölümü) borsayı etkilemez demesi,
-kürtaja karışması,
-gebelik testi yaptıran kızların ailesine bilgilendirme mesajı gitmesi,
-kaç çocuk yapacağına karışması,
- diziler üzerinden bile ahlakçılık oynaması (behzat ç, muhteşem yüzyıl),
bunlar ilk aklıma gelenler!
güzel bir atasözümüz var "imam osurursa cemaat sıçar" diye!
şimdi biz erdoğan ı "başkalarını yargıladığı gibi yargıladığımız" için suçlu değiliz!
erdoğan bizim gibi düşünenlerle empati kurmadığı için biz de empati kurmak zorunda değiliz!
o ukala tavrıyla "özel değil bunlar genel genel" diye hönkürdüğü kendince başkasının zaafıyla dalga geçtiği için biz efendiliğimizi korumak zorunda değiliz!
o kimseye saygılı değilken biz de ona saygılı olmak zorunda değiliz!
kusura bakmayın ama biz evliya değiliz!
dalgamızı da geçeriz makaramızı da yaparız!
çok şükür dindar/ ahlaklı geçinip bakara'yı makara yapanlardan değiliz!
(bkz: rte ds yalanını ak trollerin çıkarmış olması/#23251843)
(bkz: recep tayyip erdoğan/#23251008)
neden güzel insanlar neden?
- seks kasetlerinden siyasi ikbal bekleyen o değil miydi?
- iktidarı için her türlü ahlaksızlığı ahlak gibi sunan o değil miydi?
(bkz: ahlak maskesi altında ahlaksızlık yapmak)
- kendisi gibi olmayan herkese namussuz / ahlaksız gözüyle bakan o değil miydi?
- gençlerin doğal tepkilerini yansıttığı gösterileri ahlaksızlık gibi sunan / sunduran o değil miydi?
- insanları geçtim ölümleri bile ayrıştıran o değil miydi?
- masumiyet karinesini çiğneyen o değil miydi?
- suçsuz insanların içeri atılmasına göz yuman o değil miydi?
empati mi yaptı?
başkasının namusunu mu düşündü?
neler mi yaptı?
-etek boyuyla vb. şeylerle insanların ahlakını ölçmesi,
-"kız mıdır kadın mıdır" diyerek insanlara kendince "orospu" damgası vurması,
-özel olan videolar çıkınca, "bunlar özel değil, genel genel! diye bağırması,
- bakanının "boğaziçi'ne gitmedim çünkü kampüse girdiğimde kızlı erkekli bir arada oturuyorlardı, ahlakım bozulurdu" demesi,
- vapurda kızlı erkekli oturmanın muhafazakar demokrat yapıya ters olması,
- gezi parkında çadırda kızlı erkekli fuhuş yapıyorlar dedirtmesi / diyenlere sesini çıkarmaması,
- kadıköy vapurundan inen kızları görüyorum, burada başkasının kucağında geziyorlar demesi,
- öyle evler var ki muhafazakar demokrat yapımıza ters demesi,
- her fırsatta ahlak abidesi gibi tavır alması,
- sürekli türbanlı bacı üzerinden namus dersi vermesi,
- bahçeli'nin çocuğu yok o aileden anlamaz demesi,
- başka partileri dinsizlikle itham etmesi (kendi bakanı bakara'yı makara yapar o ayrı!),
- ananı da al git demesi,
- ulan hepiniz oradaydınız be demesi,
- (mahkeme kararı sonrası) sıkıysa yıksınlar demesi,
- (ysk'ya) biz de yasağı yasaklarız demesi,
- bu olaylar (berkin'in ölümü) borsayı etkilemez demesi,
-kürtaja karışması,
-gebelik testi yaptıran kızların ailesine bilgilendirme mesajı gitmesi,
-kaç çocuk yapacağına karışması,
- diziler üzerinden bile ahlakçılık oynaması (behzat ç, muhteşem yüzyıl),
bunlar ilk aklıma gelenler!
güzel bir atasözümüz var "imam osurursa cemaat sıçar" diye!
şimdi biz erdoğan ı "başkalarını yargıladığı gibi yargıladığımız" için suçlu değiliz!
erdoğan bizim gibi düşünenlerle empati kurmadığı için biz de empati kurmak zorunda değiliz!
o ukala tavrıyla "özel değil bunlar genel genel" diye hönkürdüğü kendince başkasının zaafıyla dalga geçtiği için biz efendiliğimizi korumak zorunda değiliz!
o kimseye saygılı değilken biz de ona saygılı olmak zorunda değiliz!
kusura bakmayın ama biz evliya değiliz!
dalgamızı da geçeriz makaramızı da yaparız!
çok şükür dindar/ ahlaklı geçinip bakara'yı makara yapanlardan değiliz!
(bkz: rte ds yalanını ak trollerin çıkarmış olması/#23251843)
(bkz: recep tayyip erdoğan/#23251008)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar