bugün
- insanın geçmişinin karanlık olması5
- içtim şarabı12
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi8
- kadir inanır22
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet18
- aşure yapan sözlük kızları6
- rakı sevmemek6
- dünya da her insanın bir ismi olması3
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- bik bik'in mutfağına konuk olmak6
- aylık 395 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- yagmurcu3
- hayattaki şans seviyeniz4
- hesabı gizliye almak3
- sözlükteki gizli düşmanım6
- yapay zeka ile flört uygulaması yazmak2
- her insanın bir cini olması5
- portekiz'in dünya kupası kazanma ihtimali3
- anın görüntüsü20
- çok güzel ama manyak kadın7
- kemalist dünya24
- osurdum3
- kaşar5
- mustafa kemal atatürk7
- ye kürküm ye2
- aylık 394 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- beni seven var mıdır2
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- üniversitelerin gereksiz olması16
- içinden canavar çıkan insan4
- barış alper yılmaz2
- ilk sevgiliyle evlenmek4
- true'nun çaylak olması16
- pkk lı doktorlar2
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü4
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek2
- muşlettin amca4
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir4
- brad pitt ve edward norton'un türkiye abd maçını i2
- gizem3
- hırt4
- sağlam kafa sağlam vücutta bulunur3
- gizli oylayan yüreksizler2
- nervio5
- velvet28
bugünü orospu çocuklarını derecelendirme günü ilan eden yazar!
daha düne kadar özgürlük, mağduriyet, ileri demokrasi, gelişmiş devletler seviyesi vs. bilimum şeyleri götlerini yırtarcasına savunanlar vardı!
din bezirganlarının dini kullanarak "katil olduğu" "hırsız olduğu" "yalancı olduğu" ortaya çıkınca 5 grup insan oraya çıktı.
1 hiç bir şeyden haberi olmayan mal kitle! bunlar da azınlık (%10). ama sosyo ekonomik olarak en alt seviyede bulunanlar bile artık bu iddialardan haberdar! "bidon kafalı" bile artık "teknolojik bidon kafalı"
2 desteklerini çeken. artık akp'yi desteklemeyecek olan. uykudan uyanan! (bunlar da çoğunluk değil) (%30)
3 hayal kırıklığına uğrayan artık sosyal medyada ya da sokakta savunamayacak hale gelen ama alternatifsiz gördüğünden oyunu tekrar verecek olan. bunlar parti içindeki sessiz çoğunluk. %50
4 her türlü olumsuzluğa rağmen çıkarı gereği savunan grup. %8
5 gerçekleri bildiği halde çıkarı olmasa da ölümüne savunan grup %2
ilk 3 gruptakiler canımızdır ciğerimizdir.
birçoğumuzun ailesidir. alışveriş yaptığı bakkaldır. belki yanınıda çalıştığımız işçidir. belki de bizi çalıştıran patrondur.
4. gruptakiler. haksızlık karşısında susan dilsiz şeytandır. çıkarları için milyonları ateşe atmaktan çekinmezler. işte bu tipler orospu çocuklarıdır!
5. gruptakiler ise kalitesiz orospu çocuklarıdır!
gurur, onur, insan sevgisi, doğruyu söyleyebilecek cesaret gibi özellikler bunlar da bulunmaz!
bunun yerine utanmazlık, arlanmazlık, yüzsüzlük, inkar, iftira, kendini kurnaz zannetme vb. bi sürü boktan özellik
bunlarda fazlaca bulunur!
bundan bir süre önce "bu internete sansür yasasıdır" diye eleştirdiğimizde "olur mu bu sansür değil içerik engellemesi" şeklinde cin olmadan adam çarpmaya çalışan bu piçler. twitter sansüründe bile savunmaya devam ederler!
twitter yasağını bile "oh oldu. artık ülke boş işlerle uğraşmaz gelişir" diyebilecek kadar alçalmışlardır!
öyle ki "taptıkları anasını sikse dur bacımı da getireyim" diyecek kadar tiyniyetsizdirler!
daha düne kadar özgürlük, mağduriyet, ileri demokrasi, gelişmiş devletler seviyesi vs. bilimum şeyleri götlerini yırtarcasına savunanlar vardı!
din bezirganlarının dini kullanarak "katil olduğu" "hırsız olduğu" "yalancı olduğu" ortaya çıkınca 5 grup insan oraya çıktı.
1 hiç bir şeyden haberi olmayan mal kitle! bunlar da azınlık (%10). ama sosyo ekonomik olarak en alt seviyede bulunanlar bile artık bu iddialardan haberdar! "bidon kafalı" bile artık "teknolojik bidon kafalı"
2 desteklerini çeken. artık akp'yi desteklemeyecek olan. uykudan uyanan! (bunlar da çoğunluk değil) (%30)
3 hayal kırıklığına uğrayan artık sosyal medyada ya da sokakta savunamayacak hale gelen ama alternatifsiz gördüğünden oyunu tekrar verecek olan. bunlar parti içindeki sessiz çoğunluk. %50
4 her türlü olumsuzluğa rağmen çıkarı gereği savunan grup. %8
5 gerçekleri bildiği halde çıkarı olmasa da ölümüne savunan grup %2
ilk 3 gruptakiler canımızdır ciğerimizdir.
birçoğumuzun ailesidir. alışveriş yaptığı bakkaldır. belki yanınıda çalıştığımız işçidir. belki de bizi çalıştıran patrondur.
4. gruptakiler. haksızlık karşısında susan dilsiz şeytandır. çıkarları için milyonları ateşe atmaktan çekinmezler. işte bu tipler orospu çocuklarıdır!
5. gruptakiler ise kalitesiz orospu çocuklarıdır!
gurur, onur, insan sevgisi, doğruyu söyleyebilecek cesaret gibi özellikler bunlar da bulunmaz!
bunun yerine utanmazlık, arlanmazlık, yüzsüzlük, inkar, iftira, kendini kurnaz zannetme vb. bi sürü boktan özellik
bunlarda fazlaca bulunur!
bundan bir süre önce "bu internete sansür yasasıdır" diye eleştirdiğimizde "olur mu bu sansür değil içerik engellemesi" şeklinde cin olmadan adam çarpmaya çalışan bu piçler. twitter sansüründe bile savunmaya devam ederler!
twitter yasağını bile "oh oldu. artık ülke boş işlerle uğraşmaz gelişir" diyebilecek kadar alçalmışlardır!
öyle ki "taptıkları anasını sikse dur bacımı da getireyim" diyecek kadar tiyniyetsizdirler!
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar