bugün

pamukkale

birkaç yıl önce gittiğimde epeyce bir karaltı vardı. kardeşimden aldığım bilgiye göre beyazlatma çalışmaları işe yaramış. ayrıca öyle artık kafanıza göre kaplıca tadında her tarafına giremiyormuşsunuz. büyük gelişme. sevindim.
© copyright 2005 - 2026