bugün

yanali

(#22955452) yazık diyeceğim olmayacak. yukarıda entelüktel birikimim falan demiş. geçiniz...
sonra yine "sizin seviyenizde yazdım" falan diyecek belli ki.
bu kalibrede çalışanım olsa 30 lira yevmiye vermem.
© copyright 2005 - 2026