bugün
- herkesle iyi anlaşan insan6
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- 19 yaşında kızla yatmak12
- ankara nın en güzel yanı6
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir2
- abd'nin iran'ı sıfırlaması4
- kemalist dünya26
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi7
- ilgi manyağı5
- unutulmayan sadakat örnekleri4
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar3
- elon musk2
- tamar tanrıyar4
- kucaklaşma günü2
- su içmek2
- ilkin aydın2
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi6
- mola4
- anın görüntüsü23
- üniversitelerin gereksiz olması17
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- fait bey birader diamond biraderdir hedesi3
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- 1 temmuz kabotaj bayramı5
- genç olmanın en güzel yanı6
- tüm çıplaklığımla burdayım3
- ankara3
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- kadir inanır22
- ona bir şey söyle11
- eski eşle tekrar evlenmek5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- içtim şarabı13
- genç görünmeye çalışmak7
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- sözlükteki gizli düşmanım10
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- velvet28
- bisikletlilerin trafikteki meşruiyeti sorunsalı2
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- true'nun çaylak olması16
- bir şeyler söyle4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- gitme diye yalvarmak6
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- demokratik kongo cumhuriyeti5
bir adet yazar gibi yazar. okuyun önce.
hani bk ni 2 yıldır tanımasam şurda yazılan entrilere inanırdım da şanssızlık bu işte sizler adına, 2 yıldır tanıyorum bu yazarı.
sözlüğü ciddiye aldığım yok, buraya gelir 1-2 saat vakit geçirir ve gidersin hepsi bu ama bi haksızlık yapılıyorsa ve biz bunu dile getirmezsek dilimiz lal olur.
bu sözlükte en sık yapılan hata ifade özgürlüğüyle nefret söylemini birbirine karışırmaktır. dün gece bk nin yazdığı ifade özgürlüğü bile değildi, adeta bilgi içerikliğiydi.
''aleviler şu şekilde abdest alır ve bu geçersizdir'' sözünün neresinde nefret içeriği var?
değil mi ki bu sözlükte defalarca atatürk e hakaret edilmedi mi ve hangi yazar nefret içeren söylemden çaylak oldu? türkiyeye yönelik onlarca nefret söylemi içeren başlıklar gördük de kaçı çaylak oldu başlık sahiplerinin?
moderasyonun keyfi çaylak gücünün göstergesidir bk nin çaylak olması. ciddi bir haksız uygulama bu.
hepimiz eşşek kadar insanlarız. hangi entrinin nefret içerip içermediğini görüyoruz ve moderasyonun keyfine göre yazarların çaylak yapıldığını da görüyoruz.
haaa bu arada bk ya özelden tonla küfür edildi neyin ne olduğunu anlamadan saydırdılar. işte nefret hareketi budur, fikirlere tahammülü olmamak budur.
kaldı ki bunları söyleyen ben, dün geceye kadar aleviler için tonla iyi entriler girmişimdir, hala da girerim. buradaki aleviler insana insan olduğu için değer vermeyi unutmasın ama. öfkeyle yazan gereksiz yere can sıkar. yani küfretmeyin yakışmıyor.
neyse umarım bu haksız çaylaklık bir an önce kaldırılır.
edit : kendi isteğiyle sildirmişti yazarlığını. kendi isteğiyle de dönüyor. hani zorunuza gitmesin diye söyledim.
hani bk ni 2 yıldır tanımasam şurda yazılan entrilere inanırdım da şanssızlık bu işte sizler adına, 2 yıldır tanıyorum bu yazarı.
sözlüğü ciddiye aldığım yok, buraya gelir 1-2 saat vakit geçirir ve gidersin hepsi bu ama bi haksızlık yapılıyorsa ve biz bunu dile getirmezsek dilimiz lal olur.
bu sözlükte en sık yapılan hata ifade özgürlüğüyle nefret söylemini birbirine karışırmaktır. dün gece bk nin yazdığı ifade özgürlüğü bile değildi, adeta bilgi içerikliğiydi.
''aleviler şu şekilde abdest alır ve bu geçersizdir'' sözünün neresinde nefret içeriği var?
değil mi ki bu sözlükte defalarca atatürk e hakaret edilmedi mi ve hangi yazar nefret içeren söylemden çaylak oldu? türkiyeye yönelik onlarca nefret söylemi içeren başlıklar gördük de kaçı çaylak oldu başlık sahiplerinin?
moderasyonun keyfi çaylak gücünün göstergesidir bk nin çaylak olması. ciddi bir haksız uygulama bu.
hepimiz eşşek kadar insanlarız. hangi entrinin nefret içerip içermediğini görüyoruz ve moderasyonun keyfine göre yazarların çaylak yapıldığını da görüyoruz.
haaa bu arada bk ya özelden tonla küfür edildi neyin ne olduğunu anlamadan saydırdılar. işte nefret hareketi budur, fikirlere tahammülü olmamak budur.
kaldı ki bunları söyleyen ben, dün geceye kadar aleviler için tonla iyi entriler girmişimdir, hala da girerim. buradaki aleviler insana insan olduğu için değer vermeyi unutmasın ama. öfkeyle yazan gereksiz yere can sıkar. yani küfretmeyin yakışmıyor.
neyse umarım bu haksız çaylaklık bir an önce kaldırılır.
edit : kendi isteğiyle sildirmişti yazarlığını. kendi isteğiyle de dönüyor. hani zorunuza gitmesin diye söyledim.
Gündemdeki Haberler