bugün

command and conquer red alert 3

kesinlikle red alert 2 'nin fersah fersah gerisinde kalmış oyundur...westwood'un red alert 2si 200o yılında çıkmış yıllarca oynanmış halen oynanmaktayken.. ea'nın red alert 3ü bir kere bitirilmeyle çöpü boylamıştır.. hele o çekik göz ordusu nerden uydurdunuz lan o birimleri gözünüze dizinizine dursun.
kari wuhrer yok, aleksandra kaniak yok... obeb okek yok.... bir siktirin gidin.
© copyright 2005 - 2026