bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi15
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- sözlükteki gizli düşmanım9
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- insanın geçmişinin karanlık olması8
- hayalet gibi bir insan olmak3
- içtim şarabı13
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- genç görünmeye çalışmak2
- her insanın bir cini olması7
- venezuella depremi3
- daha relax3
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- japonya7
- kadir inanır22
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet17
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- aşure yapan sözlük kızları7
- of çok sıkıcı olmanız2
- şafak çak2
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur9
- çift katlı otobüs2
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- rakı sevmemek6
- sesi güzel olan kızların çirkin olması sorunsalı2
- insan olmaya ceyrek kala3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- aydilge'nin sanat güneşi olması2
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- kemalist dünya24
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- cinsel başlıklara yazmayan bayan yazar2
- bazen şık bazen relax mod2
- trolluğun zeka gerektirdiği gerçeği3
- türkiye bedava para kazananlar ülkesidir2
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- çok güzel ama manyak kadın7
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- en son ne yediniz2
- mustafa kemal atatürk7
- üniversitelerin gereksiz olması16
- aşk5
- true'nun çaylak olması16
- hayattaki şans seviyeniz4
- anın görüntüsü20
- dünya da her insanın bir ismi olması3
"yiğitlik vurmakla olur" dediler o da vurdu!
orduya, polise, yargıya, işadamlarına, medyaya, üniversitelere.
bu süreçte "ağalık vermekle olur" dediler o da "ne istedilerse verdi"!
girdiği her kavgadan zaferle ayrılan,
her zaferde popülerliği artan rte'ye düşman dayanmayınca düşman icat etmeye başladı. zira kavga demek zafer demekti.
faiz lobisi, geziciler, birileri, onlar ve son olarak kirli ittifak!
hayali düşmanla savaşmak yeterince tatmin etmiş olacak ki bu sefer gücünü tartabileceği kendi sıkletinde bir rakip istedi... cemaat!
tıpkı propagandayı öğrendikleri hitler gibi...
nasıl ki avustralya, çek, polanya, danirmarka, norveç, fransa, hollanda, belçika, lüksemburg, yugoslavya hitler'e yetmediyse ve saldırmazlık anlaşması yaptığı rusya'ya saldırdı ise sıkletinin altındakilere karşı kazandığı zaferler de rte'yi tatmin etmez oldu. nihai zafer için cemaate saldırdı!
bu süreçte rte ne düşündü acaba?
- yıllardır devlet kadrolarına itinayla yerleştirdiği "abilerin" "ak'laştığını" mı?
- f. gülen yerine kendine sadık olacaklarını mı?
- ya da canını sıkan / potansiyel tehlike olan tüm personeli değiştirebileceğini m?
- peki böyle bir değişim için yeterli kadrosu var mıydı?
- cemaatin nerelere kadar nüfuz ettiğini biliyor mu?
- cemaatin elindeki kozların tükendiğini mi düşünüyor? cemaat tüm kozlarını ilk elden mi oynadı?
- partisine / teşkilatına güveniyor mu? yoksa içlerinden yeni çürük yumurtalar çıkar mı? yolsuzluk / seks skandalları vb. dosyalarla kendisini zor durumda bırakanlar olacak mı?
- peki kendisine ihanet edenler olacak mı?
- oluşacak yeni skandallardan "dış mihrakların işi" deyip tereyağından kıl çeker gibi sıyrılabilecek mi?
- iktidarını korumak için daha ne kadar ileri gidebilecek? kaç gencin daha kanının dökülmesine göz yumacak?
bence sonuç;
durması gerekenin, durması gereken zamanda durmaması gibi olacak.
duvara toslayacak!
orduya, polise, yargıya, işadamlarına, medyaya, üniversitelere.
bu süreçte "ağalık vermekle olur" dediler o da "ne istedilerse verdi"!
girdiği her kavgadan zaferle ayrılan,
her zaferde popülerliği artan rte'ye düşman dayanmayınca düşman icat etmeye başladı. zira kavga demek zafer demekti.
faiz lobisi, geziciler, birileri, onlar ve son olarak kirli ittifak!
hayali düşmanla savaşmak yeterince tatmin etmiş olacak ki bu sefer gücünü tartabileceği kendi sıkletinde bir rakip istedi... cemaat!
tıpkı propagandayı öğrendikleri hitler gibi...
nasıl ki avustralya, çek, polanya, danirmarka, norveç, fransa, hollanda, belçika, lüksemburg, yugoslavya hitler'e yetmediyse ve saldırmazlık anlaşması yaptığı rusya'ya saldırdı ise sıkletinin altındakilere karşı kazandığı zaferler de rte'yi tatmin etmez oldu. nihai zafer için cemaate saldırdı!
bu süreçte rte ne düşündü acaba?
- yıllardır devlet kadrolarına itinayla yerleştirdiği "abilerin" "ak'laştığını" mı?
- f. gülen yerine kendine sadık olacaklarını mı?
- ya da canını sıkan / potansiyel tehlike olan tüm personeli değiştirebileceğini m?
- peki böyle bir değişim için yeterli kadrosu var mıydı?
- cemaatin nerelere kadar nüfuz ettiğini biliyor mu?
- cemaatin elindeki kozların tükendiğini mi düşünüyor? cemaat tüm kozlarını ilk elden mi oynadı?
- partisine / teşkilatına güveniyor mu? yoksa içlerinden yeni çürük yumurtalar çıkar mı? yolsuzluk / seks skandalları vb. dosyalarla kendisini zor durumda bırakanlar olacak mı?
- peki kendisine ihanet edenler olacak mı?
- oluşacak yeni skandallardan "dış mihrakların işi" deyip tereyağından kıl çeker gibi sıyrılabilecek mi?
- iktidarını korumak için daha ne kadar ileri gidebilecek? kaç gencin daha kanının dökülmesine göz yumacak?
bence sonuç;
durması gerekenin, durması gereken zamanda durmaması gibi olacak.
duvara toslayacak!
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar