bugün

the hobbit the desolation of smaug

ingiltere'de yaşıyorum ve neredeyse her seyansı dolu geÇer. Director's Hall da izlediğim harika filmdir. Birincisini izlememiştim, hemen eve gelip Netflix'ten onu da izlemiştim. Harika bir film. Tavsiye ederim.
© copyright 2005 - 2026