bugün
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı11
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz8
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- biz arap değiliz biz türk üz8
- kadınlar neden aldatır15
- lionel messi10
- devşirmelik makamı13
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- kadında güzellik aramayan erkek6
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- askerlik9
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- süper lig tarihinin en iyi frikikçisi3
- kimyon4
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba7
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- kızları övmeyince yüz vermemesi2
- kıskançlık5
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- sürekli esnemek6
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı3
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- ismail kartal16
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- diamond bosphoruss denen yazar3
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- cebinde parası olmayan fakir erkek5
- donald trump5
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- allah bu yahudilerin belası versin2
- the god himself3
- insan ne yaparsa kendisi icin yapar2
- tuncay güney2
- demirtaş'ın kılıçdaroğlu ile görüşmeyi reddetmesi4
- sözlükteki zengin yazarlar4
- içinizdeki trafik canavarını durdurun2
- uludağ sözlük'ün kokusu3
- hiç ölmeyecek gibi yaşamak4
- yazın yapılabilecek işler2
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım6
- nady bondar2
- kazıklı maria3
- erectovanga2
- gözde celep2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- 17 haziran 2026 avrupa parlamentosu'nun raporu5
- işsizlere tavsiyeler2
zamanında anlattığım bir olay vardı lan sözlük. çocukluk arkadaşımın ablasına aşıktım diye, aradan yaklaşık 1 ay filan geçti, olayların gidişatı bi iyi oluyo bi kötü oluyo anlamış değilim, çocukluk arkadaşımında bana karşı boş olmadığının farkına vardıktan sonra işler tam anlamıyla yalan-rüzgarına döndü lan anlayacağınız.
ablasına halen açılamadım orası ayrıda, çocukluk arkadaşımda bana açılmadı işin tuhaf tarafı bu, lan kıskanıyo, huzur vermiyo, yakınlaşıyo ama açılmıyo bende anlamadım. 2 gün önce sabah işe giderken 3müz arasında şöyle bi diyalog geçti...
- günaydın x abla, günaydın y (isim vermiyim)
+ ooo günaydın yakışıklı (ablası diyo), günaydın salak (kimin dediğini anladınız)
- salak mı? salak ne alaka la?
+ gıcıksın biliyosun dimi?
şimdi niye salak dedi anlamadım, ablası yakışıklı dedi diye mi lan acaba? çok saçma olm ablası arada sırada takılmak için öyle diyo eyvallah da, ondanda kıskandıysa oha diyorum. er yada geç ablasına açılacam ama tırsıyorum lan ne yapsam ne etsem bilemiyorum lan sözlük. 2lemde kalıyorum feci şekilde bugün akşam sinemaya gidicez işten sonra, çocukluk arkadaşımla ama nasıl bir atmosfer olucak bilmiyorum.
he bu arada biraz önce msj attı
- akşam ekersen seni ekerim diye (mesaja bak arkadaş)
+ hayırlısı be gülüm (dedim bende)
- hmm akşam olduğunda hayır mı şer mi göstericem
ama ablasına nasıl açılacağımı bilmiyorum abla diyosamda aramızda 2 yaş var, ama işte abla gibi büyüdük ondan dolayı çekiniyorum ve bana o gözle bakmadığından ötürü hafif tırsıyorum lan. gerçi bu aralar görücü filan lafları dolanıyo daha beter oluyorum lan sözlük
darallardayım bilader...
ablasına halen açılamadım orası ayrıda, çocukluk arkadaşımda bana açılmadı işin tuhaf tarafı bu, lan kıskanıyo, huzur vermiyo, yakınlaşıyo ama açılmıyo bende anlamadım. 2 gün önce sabah işe giderken 3müz arasında şöyle bi diyalog geçti...
- günaydın x abla, günaydın y (isim vermiyim)
+ ooo günaydın yakışıklı (ablası diyo), günaydın salak (kimin dediğini anladınız)
- salak mı? salak ne alaka la?
+ gıcıksın biliyosun dimi?
şimdi niye salak dedi anlamadım, ablası yakışıklı dedi diye mi lan acaba? çok saçma olm ablası arada sırada takılmak için öyle diyo eyvallah da, ondanda kıskandıysa oha diyorum. er yada geç ablasına açılacam ama tırsıyorum lan ne yapsam ne etsem bilemiyorum lan sözlük. 2lemde kalıyorum feci şekilde bugün akşam sinemaya gidicez işten sonra, çocukluk arkadaşımla ama nasıl bir atmosfer olucak bilmiyorum.
he bu arada biraz önce msj attı
- akşam ekersen seni ekerim diye (mesaja bak arkadaş)
+ hayırlısı be gülüm (dedim bende)
- hmm akşam olduğunda hayır mı şer mi göstericem
ama ablasına nasıl açılacağımı bilmiyorum abla diyosamda aramızda 2 yaş var, ama işte abla gibi büyüdük ondan dolayı çekiniyorum ve bana o gözle bakmadığından ötürü hafif tırsıyorum lan. gerçi bu aralar görücü filan lafları dolanıyo daha beter oluyorum lan sözlük
darallardayım bilader...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar