bugün
- insanın geçmişinin karanlık olması7
- içtim şarabı13
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız4
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi9
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu3
- aşure yapan sözlük kızları7
- kadir inanır22
- insan olmaya ceyrek kala3
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet17
- bazen şık bazen relax mod2
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- türkiye bedava para kazananlar ülkesidir2
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak2
- aşk5
- en son ne yediniz2
- rakı sevmemek6
- trolluğun zeka gerektirdiği gerçeği3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- yalaka2
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- sözlükteki gizli düşmanım6
- görücü usulü2
- okumuş hırt2
- kemalist dünya24
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- dünya da her insanın bir ismi olması3
- kezoya baka baka yağlarını eritmek2
- hayattaki şans seviyeniz4
- çok güzel ama manyak kadın7
- bioloji2
- fight club5
- mustafa kemal atatürk7
- cevcet2
- her insanın bir cini olması5
- sophia osako2
- anın görüntüsü20
- hesabı gizliye almak3
- üniversitelerin gereksiz olması16
- kaşar5
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- aylık 395 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- true'nun çaylak olması16
- portekiz'in dünya kupası kazanma ihtimali3
- yagmurcu3
- osurdum3
- içinden canavar çıkan insan4
- yapay zeka ile flört uygulaması yazmak2
CHP istanbul milletvekili Aykut Erdoğdu soruyor.
--- alıntı -----
1- Azerbaycan'la yapılmış anlaşmanın 2010 yılında değiştirilmesi sonucunda Azerbaycan'la yapılan anlaşma değişikliği sonucunda 1 milyar 400 milyon dolar fazladan ödeme yapmamıza sebep olmuş mudur?
2- 2010 yılı itibariyle alamadığımız doğalgaza 4 Milyar TL ödenmesine sebep olmuş mudur?
3- Bakanlığının ilgili kuruluşlarının yaptığı ihalelerde, ihaleye fesat karıştıran şahıs ve şirketler hakkında yasaklama kararı vermeyerek bu şahıs ve şirketlerin yeni ihale almasına sebep olmuş mudur?
4- Başbakanın damadının (çalık grubunda ceo) da yöneticisi olduğu YEDAŞ'ın hazineyi nitelikli dolandırmasına göz yummuş mudur?
5- Fakir ailelere kömür dağıtım ve elektrik iletim hatları yolsuzluklarını yasa çıkarılarak aklanmasını sağlamış mıdır?
6- Stoklar tıka basa lastik doluyken, TKi'ye 18 milyon liralık ihalesiz lastik alımına göz yummuş mudur?
7- Eskişehir ve Şırnak'taki asfaltit ve kömür ve madenlerinin ihalesiz ve muvazaalı olarak yandaşlara devredilmesine göz yummuş mudur?
8- Özelleştirilen elektrik dağıtım şirketlerinin devri sırasında şirket kasalarında trilyonlarca lira bırakarak ve muhasebe oyunlarıyla kamu malları şirket bünyelerinde bırakılarak milyarlarca lira kamu zararına sebep olmuş mudur?
9- Bakanlığın ilgili kuruluşu olan EÜAŞ'ın 2010 yılında Dünya Bankası'ndan aldığı 280 milyon avro krediyi iade edip, kullanamadığı krediye yaklaşık 11 milyon TL masraf ödemiş midir?
--- alıntı -----
http://www.gercekgundem.c...kan-dut-yemis-bulbul-gibi
bir formül değişikliğinin 1,4 milyar usd ye mal olması, almadığımız doğalgaza 4 milyar tl ödenmesi
sonrasında "faiz lobisi" diye ağlanması. "bazısının yüzüne tükürsen yağmur yağıyor" diyecek!
aykut erdoğdu bu sabah ulusal tv de canlı yayındaydı.
yukarıda anlattığım 1,2,4 nolu maddelerden uzunca bahsetti.
dahası
- çalık grubuna t.c. tarihinin en büyük teşvikinin verildiğini söyledi. tutar 25 milyar TL
- siemens in rüşvetini söyledi. 57 milyon euro. şirket yetkililerikendilerini ihbar etti. 375 milyon euro almanya da. 800 küsür milyon abd de rüşvet vermesi nedeni ile ceza ödüyor. türkiye de yolsuzluğa ilişkin gensoru veriliyor akp iktidarı ret ediyor.
botaş'ın siemens ten ihalesiz olarak komprasör aldığı.
bunun videosu da var. https://www.youtube.com/watch?v=qyiFN1ywt_8
- doğalgaza ilişkin formül değişikliği ile 1,4 milyar TL zararımız olması dışında türkiye nin aldığı doğalgazı tekrar satma hakkı da elinden alınmıştır. bunun yerine azerbaycan socar şirketinin remzi gür ve fettah tamince ile ortaklıklarının olduğunu
- azerbaycan'dan alınan gaz da 60-120 usd taban tavan fiyatı olduğu. ama akp nin tavan fiyatı kaldırdı.
- tuz gölü doğalgaz depolama tesisi ihalesinde yolsuzluk. ak'lar alana kadar tekrar tekrar ihalelere çıktığı, cumhuriyet başsavcılığının soruşturma başlattığı, alınan ifadelerde ihaleyi hazırlayan ak bürokratlar ile ihalenin verdirilmek istendiği ak iş adamlarının kendilerine "tuz gölü çetesi" adını taktığını, ne hikmetse ak iş adamlarının ak bürokratlara otellerde bazı ak kadınları rüşvet olarak verdiklerini ve bu durumun muhafazakar demokrat yapılarına ters olmadığını !!!
ve daha bi sürü şeyden bahsetti.
hey babam hey. ak düzen böyle bir şey işte!!!
hırsızlar imparatorluğunda yaşıyormuşuz haberimiz yok!
--- alıntı -----
1- Azerbaycan'la yapılmış anlaşmanın 2010 yılında değiştirilmesi sonucunda Azerbaycan'la yapılan anlaşma değişikliği sonucunda 1 milyar 400 milyon dolar fazladan ödeme yapmamıza sebep olmuş mudur?
2- 2010 yılı itibariyle alamadığımız doğalgaza 4 Milyar TL ödenmesine sebep olmuş mudur?
3- Bakanlığının ilgili kuruluşlarının yaptığı ihalelerde, ihaleye fesat karıştıran şahıs ve şirketler hakkında yasaklama kararı vermeyerek bu şahıs ve şirketlerin yeni ihale almasına sebep olmuş mudur?
4- Başbakanın damadının (çalık grubunda ceo) da yöneticisi olduğu YEDAŞ'ın hazineyi nitelikli dolandırmasına göz yummuş mudur?
5- Fakir ailelere kömür dağıtım ve elektrik iletim hatları yolsuzluklarını yasa çıkarılarak aklanmasını sağlamış mıdır?
6- Stoklar tıka basa lastik doluyken, TKi'ye 18 milyon liralık ihalesiz lastik alımına göz yummuş mudur?
7- Eskişehir ve Şırnak'taki asfaltit ve kömür ve madenlerinin ihalesiz ve muvazaalı olarak yandaşlara devredilmesine göz yummuş mudur?
8- Özelleştirilen elektrik dağıtım şirketlerinin devri sırasında şirket kasalarında trilyonlarca lira bırakarak ve muhasebe oyunlarıyla kamu malları şirket bünyelerinde bırakılarak milyarlarca lira kamu zararına sebep olmuş mudur?
9- Bakanlığın ilgili kuruluşu olan EÜAŞ'ın 2010 yılında Dünya Bankası'ndan aldığı 280 milyon avro krediyi iade edip, kullanamadığı krediye yaklaşık 11 milyon TL masraf ödemiş midir?
--- alıntı -----
http://www.gercekgundem.c...kan-dut-yemis-bulbul-gibi
bir formül değişikliğinin 1,4 milyar usd ye mal olması, almadığımız doğalgaza 4 milyar tl ödenmesi
sonrasında "faiz lobisi" diye ağlanması. "bazısının yüzüne tükürsen yağmur yağıyor" diyecek!
aykut erdoğdu bu sabah ulusal tv de canlı yayındaydı.
yukarıda anlattığım 1,2,4 nolu maddelerden uzunca bahsetti.
dahası
- çalık grubuna t.c. tarihinin en büyük teşvikinin verildiğini söyledi. tutar 25 milyar TL
- siemens in rüşvetini söyledi. 57 milyon euro. şirket yetkililerikendilerini ihbar etti. 375 milyon euro almanya da. 800 küsür milyon abd de rüşvet vermesi nedeni ile ceza ödüyor. türkiye de yolsuzluğa ilişkin gensoru veriliyor akp iktidarı ret ediyor.
botaş'ın siemens ten ihalesiz olarak komprasör aldığı.
bunun videosu da var. https://www.youtube.com/watch?v=qyiFN1ywt_8
- doğalgaza ilişkin formül değişikliği ile 1,4 milyar TL zararımız olması dışında türkiye nin aldığı doğalgazı tekrar satma hakkı da elinden alınmıştır. bunun yerine azerbaycan socar şirketinin remzi gür ve fettah tamince ile ortaklıklarının olduğunu
- azerbaycan'dan alınan gaz da 60-120 usd taban tavan fiyatı olduğu. ama akp nin tavan fiyatı kaldırdı.
- tuz gölü doğalgaz depolama tesisi ihalesinde yolsuzluk. ak'lar alana kadar tekrar tekrar ihalelere çıktığı, cumhuriyet başsavcılığının soruşturma başlattığı, alınan ifadelerde ihaleyi hazırlayan ak bürokratlar ile ihalenin verdirilmek istendiği ak iş adamlarının kendilerine "tuz gölü çetesi" adını taktığını, ne hikmetse ak iş adamlarının ak bürokratlara otellerde bazı ak kadınları rüşvet olarak verdiklerini ve bu durumun muhafazakar demokrat yapılarına ters olmadığını !!!
ve daha bi sürü şeyden bahsetti.
hey babam hey. ak düzen böyle bir şey işte!!!
hırsızlar imparatorluğunda yaşıyormuşuz haberimiz yok!
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar