hadi ateistler bunu da açıklayın

ateistlerle muhattap bile olunmamasını, bilakis şeytan yerine konmasını onaylayan biriyim. şayet allah onlara inanç nasip ederse eder. etmezse cehennemde yansınlar. uğraşılmamasını kendi hallerine bırakılmasını şiddetle tavsiye ederim.
© copyright 2005 - 2026