bugün

ankara

yılın en soğuk haftasını yaşayan şehir.
telefonla bırakın mesaj yazmayı konuşamıyorsunuz bile.
kahvaltı yapmadan çıkmayın. dışarıdan alırım bi simit-poğaça yolda yerim demeyin. yiyemiyorsunuz. parmaklar hissedilmiyor.
buzul sanki bu ne ara bu kadar soğuk oldu anlamadım ben.
kar da yağmıyor ama on gün öncesinin karı hala yerde. değişik valla.
© copyright 2005 - 2026