bugün
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması5
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi16
- erkekler neden erken ölür3
- anın görüntüsü23
- her kadın güzeldir3
- sözlükteki gizli düşmanım10
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- öldükten sonra bana ne olacak2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- günün şiiri6
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- bik bik'in mutfağına konuk olmak8
- her insanın bir cini olması8
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- içtim şarabı13
- genç görünmeye çalışmak3
- rakı sevmemek7
- enjoy im vaccinated2
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- kadir inanır22
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- avrupada hava sıcaklıkları2
- şafak çak3
- büstiyer2
- hayalet gibi bir insan olmak3
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- çift katlı otobüs3
- aşure yapan sözlük kızları7
- venezuella depremi3
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- dümbelettin efendi2
- sosyal medya aranmaktır2
- kemalist dünya24
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- japonya7
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- of çok sıkıcı olmanız2
- insan olmaya ceyrek kala3
- true'nun çaylak olması16
- çok güzel ama manyak kadın7
- üniversitelerin gereksiz olması16
- mustafa kemal atatürk7
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
"sen domalansın büyük düşün"!
şeklinde mesajlar verilmişti aslında.
"Biz bu milletin efendisi değil, bu milletin hizmetkarıyız" hala da kullanılan faydalı ömrünü tamamlamamış sloganlardan! "padişahlık" eleştirilerine karşı ısrarla vurguluyorlar.
"hayaldi gerçek oldu" ise bayındırlık hamlesi sırasında kullanılmış başarılı bir slogandı. ama bu faydalı ömrünü tamamladı. bazı başıbozuklar "öcalan serbest kalacak, hayaldi gerçek oldu" vb. türevlerini üretince aleyhe dönmeye başladı!
"durmak yok yola devam" yine aynı dönemin ürünlerinden.
"Aynı kıbleye dönenler aynı Kuran'ı aynı duayı okuyanlar kardeş olsun" ise elimize yüzümüze bulaştırdığımız dış politikamızın özeti!
yeni osmanlıcılık hülyaları bu fikirden yola çıkmıştı.
gezi eylemleri sonrasında "astınız (a. menderes kast edilerek), zehirlediniz (turgut özal kast edilerek), yedirmeyeceğiz (rte kast edilerek)" sloganı vardı. halkın rte'ye sahip çıktığını vurguluyorlardı.
mısır'da akp'nin kardeşleri iktidardan darbe yoluyla düştüğünde baş parmaklarını avuç içine kıvırarak yaptıkları "rabia işareti" de slogan olarak değerlendirilebilir belki. gerçi bunu bazıları "4 kadın alacağız" diye yapıyorlardı ya olsun!
pkk açılımını halka kabul ettirmek / pazarlıkları şirin göstermek adına.
"analar ağlamasın" sloganı güzel bir kılıftı.
akp cemaat savaşından sonra "28 Şubat" diye söze başlayıp "Birlik ve beraberliğe ihtiyacımız var."
şeklinde bitirmesi de manidar.
beraber yürüdük biz bu yollarda! unutulmamalı.
şeklinde mesajlar verilmişti aslında.
"Biz bu milletin efendisi değil, bu milletin hizmetkarıyız" hala da kullanılan faydalı ömrünü tamamlamamış sloganlardan! "padişahlık" eleştirilerine karşı ısrarla vurguluyorlar.
"hayaldi gerçek oldu" ise bayındırlık hamlesi sırasında kullanılmış başarılı bir slogandı. ama bu faydalı ömrünü tamamladı. bazı başıbozuklar "öcalan serbest kalacak, hayaldi gerçek oldu" vb. türevlerini üretince aleyhe dönmeye başladı!
"durmak yok yola devam" yine aynı dönemin ürünlerinden.
"Aynı kıbleye dönenler aynı Kuran'ı aynı duayı okuyanlar kardeş olsun" ise elimize yüzümüze bulaştırdığımız dış politikamızın özeti!
yeni osmanlıcılık hülyaları bu fikirden yola çıkmıştı.
gezi eylemleri sonrasında "astınız (a. menderes kast edilerek), zehirlediniz (turgut özal kast edilerek), yedirmeyeceğiz (rte kast edilerek)" sloganı vardı. halkın rte'ye sahip çıktığını vurguluyorlardı.
mısır'da akp'nin kardeşleri iktidardan darbe yoluyla düştüğünde baş parmaklarını avuç içine kıvırarak yaptıkları "rabia işareti" de slogan olarak değerlendirilebilir belki. gerçi bunu bazıları "4 kadın alacağız" diye yapıyorlardı ya olsun!
pkk açılımını halka kabul ettirmek / pazarlıkları şirin göstermek adına.
"analar ağlamasın" sloganı güzel bir kılıftı.
akp cemaat savaşından sonra "28 Şubat" diye söze başlayıp "Birlik ve beraberliğe ihtiyacımız var."
şeklinde bitirmesi de manidar.
beraber yürüdük biz bu yollarda! unutulmamalı.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar