bugün

yarra

"bari erkek ismi olaydı" dediğim isim.

bir de bunun ad soyad kombinasyonları süper olur.

yarra uzun
yarra güzel
yarra sikişenses...

uzar gider. *
kimin ismiyse allah sabır versin.
ben olsam bana bu ismi koyan ebeveyni pıçaklar, cesedini de taksim meydanında 1 hafta sallandırırdım. ibreti alem için.
© copyright 2005 - 2026