bugün
- insanın geçmişinin karanlık olması5
- içtim şarabı12
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi8
- kadir inanır22
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet18
- aşure yapan sözlük kızları6
- rakı sevmemek6
- dünya da her insanın bir ismi olması3
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- bik bik'in mutfağına konuk olmak6
- aylık 395 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- yagmurcu3
- hayattaki şans seviyeniz4
- hesabı gizliye almak3
- sözlükteki gizli düşmanım6
- yapay zeka ile flört uygulaması yazmak2
- her insanın bir cini olması5
- portekiz'in dünya kupası kazanma ihtimali3
- anın görüntüsü20
- çok güzel ama manyak kadın7
- kemalist dünya24
- osurdum3
- kaşar5
- mustafa kemal atatürk7
- ye kürküm ye2
- aylık 394 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- beni seven var mıdır2
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- üniversitelerin gereksiz olması16
- içinden canavar çıkan insan4
- barış alper yılmaz2
- ilk sevgiliyle evlenmek4
- true'nun çaylak olması16
- pkk lı doktorlar2
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü4
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek2
- muşlettin amca4
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir4
- brad pitt ve edward norton'un türkiye abd maçını i2
- gizem3
- hırt4
- sağlam kafa sağlam vücutta bulunur3
- gizli oylayan yüreksizler2
- nervio5
- velvet28
akp yönetiminde 2007 yılından beri yapılandır.
emre uslu'nun 10.06.2012 tarihli köşe yazısında "Güneydoğuda görev yapan askerler ve polisler savaş suçlusu olarak yargılanacağı, buna ilişkin mit ile pkk arasında osla görüşmelerinde protokol imzalandığı" belirtilmiştir.
http://www.taraf.com.tr/e...-askerler-ve-polisler.htm
ümit özdağ iki gündür konuyu köşesine taşımış.
--- alıntı ----
Saygı Öztürk'ün 30 Ekim 2013 tarihli Sözcü gazetesinde de açıkladığı gibi özellikle son aylarda 1992-1995 yılları arasında Güneydoğu Anadolu'da PKK'ya karşı mücadele eden Jandarma Genel Komutanlığı mensubu 200 civarında subay hakkında faili meçhul cinayetler iddiası ile davalar açılmıştır.
19 Kasım 2010'da Habertürk gazetesinde Fatih Altaylı "Terörü bitirmek için protokol imzalandı mı?" başlıklı yazısında dile getirmiştir. Altaylı şöyle demiştir: "PKK'nın yaptığı infazlar ile son 25 yılda Güneydoğu'da resmi görevlilerin terörle mücadele adı altında yaptıkları hukuksuz eylemleri araştıracak bir Hakikatleri Araştırma Komisyonu kurulacak. PKK bu komisyona istediği bilgileri verecek, arşivlerini açacak. ilgili devlet görevlileri de ifade verecek."
(Abdullah öcalan'dan gelen 'Hakikatleri Araştırma Komisyonu' emrini unutmayalım)
9 Mayıs 2013'te TBMM'de AKP ve terör örgütü PKK'ya müzahir bir partinin katılımı ile "TBMM Toplumsal Barış Yollarının Araştırılması ve Çözüm Sürecinin Değerlendirilmesi" komisyonu kurulmuştur. Bu komisyonun adı bile PKK'ya teslimiyetin göstergesidir.
Olayların akışı ve eldeki bilgiler AKP Hükümeti, Oslo'da PKK ile hakem devlet gözetiminde yaptığı müzakereler neticesinde Güneydoğu Anadolu'da PKK ile mücadele eden Türk subaylarının ve polislerinin yargılanacağına dair bir uzlaşma yaptığını ve bu uzlaşmanın hakem devletin kasasına imzalanarak girdiği anlaşılmaktadır. Anlaşılan MiT Müsteşarı'nı sorgulamak isteyen savcılar bu belgelere ulaşmışlardır. Önümüzdeki aylarda Türk Ordusuna ve subaylarına yönelik çok kapsamlı yargılama ve tutuklama davalarının geleceği anlaşılmaktadır.
--- alıntı ----
http://www.ilk-kursun.com/haber/162397
http://www.yg.yenicaggaze...zargoster.php?haber=28927
http://www.taraf.com.tr/e...-askerler-ve-polisler.htm
http://sozcu.com.tr/2013/...atilanlar-cikiyor-397693/
(bkz: tsk daki tasfiyenin ikinci aşaması/#21814712)
edit:
PKK adına konuşan Zübeyir Aydar: "Biz üçüncü bir tarafın, bir devletin hakemliğini istiyoruz. Çünkü bunun sıkıntısı yaşanıyor. Oslo'da üçüncü taraf vardı. Aracı kurum kimdi. Yani birileri işte..." diye konuştu.
Üçüncü taraftan kasıtları, Türkiyeye müdahale etmek için ABD, ingiltere veya onların öngöreceği şekilde BM heyeti oluşturulmasıdır.
http://www.yg.yenicaggaze...zargoster.php?haber=29053
emre uslu'nun 10.06.2012 tarihli köşe yazısında "Güneydoğuda görev yapan askerler ve polisler savaş suçlusu olarak yargılanacağı, buna ilişkin mit ile pkk arasında osla görüşmelerinde protokol imzalandığı" belirtilmiştir.
http://www.taraf.com.tr/e...-askerler-ve-polisler.htm
ümit özdağ iki gündür konuyu köşesine taşımış.
--- alıntı ----
Saygı Öztürk'ün 30 Ekim 2013 tarihli Sözcü gazetesinde de açıkladığı gibi özellikle son aylarda 1992-1995 yılları arasında Güneydoğu Anadolu'da PKK'ya karşı mücadele eden Jandarma Genel Komutanlığı mensubu 200 civarında subay hakkında faili meçhul cinayetler iddiası ile davalar açılmıştır.
19 Kasım 2010'da Habertürk gazetesinde Fatih Altaylı "Terörü bitirmek için protokol imzalandı mı?" başlıklı yazısında dile getirmiştir. Altaylı şöyle demiştir: "PKK'nın yaptığı infazlar ile son 25 yılda Güneydoğu'da resmi görevlilerin terörle mücadele adı altında yaptıkları hukuksuz eylemleri araştıracak bir Hakikatleri Araştırma Komisyonu kurulacak. PKK bu komisyona istediği bilgileri verecek, arşivlerini açacak. ilgili devlet görevlileri de ifade verecek."
(Abdullah öcalan'dan gelen 'Hakikatleri Araştırma Komisyonu' emrini unutmayalım)
9 Mayıs 2013'te TBMM'de AKP ve terör örgütü PKK'ya müzahir bir partinin katılımı ile "TBMM Toplumsal Barış Yollarının Araştırılması ve Çözüm Sürecinin Değerlendirilmesi" komisyonu kurulmuştur. Bu komisyonun adı bile PKK'ya teslimiyetin göstergesidir.
Olayların akışı ve eldeki bilgiler AKP Hükümeti, Oslo'da PKK ile hakem devlet gözetiminde yaptığı müzakereler neticesinde Güneydoğu Anadolu'da PKK ile mücadele eden Türk subaylarının ve polislerinin yargılanacağına dair bir uzlaşma yaptığını ve bu uzlaşmanın hakem devletin kasasına imzalanarak girdiği anlaşılmaktadır. Anlaşılan MiT Müsteşarı'nı sorgulamak isteyen savcılar bu belgelere ulaşmışlardır. Önümüzdeki aylarda Türk Ordusuna ve subaylarına yönelik çok kapsamlı yargılama ve tutuklama davalarının geleceği anlaşılmaktadır.
--- alıntı ----
http://www.ilk-kursun.com/haber/162397
http://www.yg.yenicaggaze...zargoster.php?haber=28927
http://www.taraf.com.tr/e...-askerler-ve-polisler.htm
http://sozcu.com.tr/2013/...atilanlar-cikiyor-397693/
(bkz: tsk daki tasfiyenin ikinci aşaması/#21814712)
edit:
PKK adına konuşan Zübeyir Aydar: "Biz üçüncü bir tarafın, bir devletin hakemliğini istiyoruz. Çünkü bunun sıkıntısı yaşanıyor. Oslo'da üçüncü taraf vardı. Aracı kurum kimdi. Yani birileri işte..." diye konuştu.
Üçüncü taraftan kasıtları, Türkiyeye müdahale etmek için ABD, ingiltere veya onların öngöreceği şekilde BM heyeti oluşturulmasıdır.
http://www.yg.yenicaggaze...zargoster.php?haber=29053
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar