bugün

angola

bazı yazarların şehir sandığı ülke.genel olarak sik gibidir. güzel değildir. afrikadadır. fakirdir.standart afrika ülkesidir.

edit:eksi oylardan çıkardığım sonuca dayanarak diyorum ki evet angola bir ülke.
© copyright 2005 - 2026