bugün

gonzales

bir hayvan.

çok tatlı lan. bu benim Faryd Mondragón\'um http://galeri.uludagsozlu...n-itiraflar%C4%B1-524162/
erkek zannettiğim için mondi demiştim de dişiymiş. adı kaldı öyle.

eğer yaşarlarsa bunlardan biri george best diğeri robbie fowler olacak. http://galeri.uludagsozlu...n-itiraflar%C4%B1-524154/
© copyright 2005 - 2026