bugün

onlibero com

bir açıklama, bir künye bulamadığım yer. siteyi yapmışsınız iyi güzel ama hiç mi düşünmediniz yaptım ama niye bir sor demeyi. onlibero.com nedir ne değildir diye sözlüklerden araştırmak zorunda mı insanlar. üstte kayan yazılarda espri yapılmış, tamam güldüm. ama madem sitede kendi hakkında izah yok orda bir icmal yapılsaydı bari. hiç olmadı kayıt olurken bir açıklama bahşedilseydi. ekşi sözlük'te sezdiğim içine kapanıklıktan seziyorum. hiç hoş değil. yiter ya!
© copyright 2005 - 2026