bugün

vodafone

anasına sövdûgûm..

ayrıldığım insan mesaj atmış bi konuşacağız ama çektiği halde mesajları iletmiyor anasına atladığım..

edit: bu arada evet, gerçekten tırt yani..
© copyright 2005 - 2026