bugün

telegol

Yayin oncesi muhtemelen soyle diyaloglar geciyor aralarinda:

serhat: napiyoruz bugun yine aziz yildirim mi konusucaz?

erman: ne konusucaz baska abi bana hikaye anlatmayin.

serhat: dur hocam bi yayin baslasin sen de ondan sonra basla.

erman: tamam hocam, prova da mi yapmayalim. sende ne var kaptan?

ziya: nolucak erman ya allah'ini seversen, yine haysiyet divanina gondermis herif beni. kulubu yaktim sanki amk.

serhat: aman kaptan simdi viskiyi abartip yayinda da agzindan kacirma. lutfen bak arada abartiyorsun sonra ben zor durumda kaliyorum.

ziya: birak serhat ya zaten 1 sise red label aldirip duruyorsun, ne beni kesiyor ne selim'i.

selim: beni kesmez kaptan, icim yaniyor icim!..

ziya: ben de onu diyorum selimcim. aldirsin 2 sise black label, anca gidiyor.

serhat: abi yapmayin. sirf siz yayinda sapitmayin diye programin suresini kisalttik. eskiden 4e kadar program yapardik. hem siz bi sise viski kac lira oldu biliyor musunuz?

ziya: kacsa kac abi, olsun da 70 lira olsun.

kaya: abi olur mu oyle sey ne 70 lirasi? benim etilerde tekelci bi arkadasim var, zaten selam yollayacagim bu aksam, o bile 90dan veriyor bana. olmaz oyle sey.

ziya: ben anlamam abi. alacak, yapimci degil mi.

serhat: tamam 1 sise black aldiririm.

ziya: 2.

gokmen: bu alex'i niye bu kadar ovuyorlar abi?

serhat: tamam 2 ama gokmen abi icmeyecek.
© copyright 2005 - 2026