bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi15
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- sözlükteki gizli düşmanım9
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- insanın geçmişinin karanlık olması8
- hayalet gibi bir insan olmak3
- içtim şarabı13
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- genç görünmeye çalışmak2
- her insanın bir cini olması7
- venezuella depremi3
- daha relax3
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- japonya7
- kadir inanır22
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet17
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- aşure yapan sözlük kızları7
- of çok sıkıcı olmanız2
- şafak çak2
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur9
- çift katlı otobüs2
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- rakı sevmemek6
- sesi güzel olan kızların çirkin olması sorunsalı2
- insan olmaya ceyrek kala3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- aydilge'nin sanat güneşi olması2
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- kemalist dünya24
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- cinsel başlıklara yazmayan bayan yazar2
- bazen şık bazen relax mod2
- trolluğun zeka gerektirdiği gerçeği3
- türkiye bedava para kazananlar ülkesidir2
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- çok güzel ama manyak kadın7
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- en son ne yediniz2
- mustafa kemal atatürk7
- üniversitelerin gereksiz olması16
- aşk5
- true'nun çaylak olması16
- hayattaki şans seviyeniz4
- anın görüntüsü20
- dünya da her insanın bir ismi olması3
günün açıklamasını yapmış siyasetçi.
--- alıntı -----
1)
Birisine bakarsanız çekilme süreci bitti diyor. Yalan söylüyor. Hayır, çekilme süreci bitmedi. Başbakanımız doğru söylüyor. Nefes alışlarının bile hesaplarının yapıldığı, nereden ne kadar insanın dışarıya çıktığını bilebilecek bir istihbarat gücümüz var. Yüzde 20 dediyse Başbakanımız, öpsünler başına koysunlar.
2)
Burada önemli olun şudur, BDP de Öcalan da şunu söylüyor, 'hiçbir konuyu pazarlık etmedik ancak şunda anlaştık, eylem yapılmayacak, silahlı eylem olmayacak, ondan sonra silahlı unsurlar ülke dışına çıkacak, ondan sonra da tamamen silah bırakma olacak ve artık silahların konuşmadığı, şiddetin tamamen durduğu, fikirlerin, siyasetin konuşabildiği bir alan meydana gelecek' Buna kimse hayır diyemez.
3) bdp milletvekilleri Öcalan'dan çıkmamış, çıkması mümkün olmayan bilebildiğimiz kadarıyla bir takım mesajları kendileri veriyor pozisyonuna giriyorlar. Bir kısmı dışarıda Öcalan'a karşı adeta liderlik mücadelesi içerisinde.
4) Öcalan'ın bu sözünün kendi tabanına yönelik olduğunu düşündüğünü belirten Arınç, "(Siz hala bana verdiğiniz sözü tutmadınız, 'evet' dediniz ama yanlış ve çirkin işler yapıyorsunuz, ben de bunu bir yere not ediyorum) demek istiyor, yoksa bizimle bir alışverişi yok. Biz onunla herhangi bir pazarlık yapmadık ama Türkiye'de terörün bitmesi konusunda Öcalan kritik bir rol oynuyor. Bu rolünde başarılı olursa ve etkili olursa Türkiye çok önemli bir meseleyi inşallah çözmüş olacak.
5) ingiltere, Fransa ve Amerika Birleşik Devletleri başı çekmek suretiyle böyle bir organizasyonu suriye'ye müdahaleyi gündeme getirdiler. Bu açıklama bence olumludur. Ve Obama'nın gerçek düşüncelerini aksettirdiğini de zannediyorum. Yani bir koalisyon olursa Güvenlik Konseyi'nin dışında, dışişleri bakanımız Türkiye'nin de bunun içerisinde yer alabileceğini söyledi. Bu 3-4 ülkeli bir koalisyon olmaz. Nereden baksanız 20-25 ülkeli bir koalisyon olur. Bu koalisyonun içerisinde, Türkiye yine hem bir görev olarak hem de insani amaçlarla bu katliamın sona ermesi için yer alır.
--- alıntı -----
http://haber.gazetevatan....icindeler/564648/1/gundem
1)
istihbaratımız da maşallah makine gibi işliyor. savaş zamanı tık yok. adamlar foçaya kadar gelip bomba patlatırken tık yok. ama ne zaman apo ile müzakereler başlar ondan sonra biletçi gibi çıkan teröristi sayar. güzel kardeşim sormazlar mı adama ıkanların terörist olduğunu biliyor muydunuz? kalan kaç kişi olduğunu ve bunların kimler olduğunu biliyor muydunuz? madem biliyordunu neden şimdiye kadar tutuklamadınız?
2)
açıklamanın ikinci kısmı ile ilgili tek bir sorum var. pkk tüm bunları kara kaşınız kara gözünüz için mi yapacak?
madem öyle adamlar neden aylardır biz üzerimize düşeni yaptık sıra sizde diyorlar?
3) öcalan'dan hiç sert/kötü mesaj gelir mi? melek o melek! maşallah! zaten o çok iyiydi de çevresi çok kötüydü değil mi?
hatta namaz da kılardı. ne zaman sizden ayrıldı kötü yola saptı! ayrıca öcalan'a yamuk yapanları ve liderlikte gözü olanları da ince ince ispitlemiş.
4) yani diyor ki biz öcalan ile anlaştık işi bulandırmayın. yoksa öcalan sizi cısss yapar!
5) yani diyor ki abd büyüğümüzdür. o emreder biz yaparız!
--- alıntı -----
1)
Birisine bakarsanız çekilme süreci bitti diyor. Yalan söylüyor. Hayır, çekilme süreci bitmedi. Başbakanımız doğru söylüyor. Nefes alışlarının bile hesaplarının yapıldığı, nereden ne kadar insanın dışarıya çıktığını bilebilecek bir istihbarat gücümüz var. Yüzde 20 dediyse Başbakanımız, öpsünler başına koysunlar.
2)
Burada önemli olun şudur, BDP de Öcalan da şunu söylüyor, 'hiçbir konuyu pazarlık etmedik ancak şunda anlaştık, eylem yapılmayacak, silahlı eylem olmayacak, ondan sonra silahlı unsurlar ülke dışına çıkacak, ondan sonra da tamamen silah bırakma olacak ve artık silahların konuşmadığı, şiddetin tamamen durduğu, fikirlerin, siyasetin konuşabildiği bir alan meydana gelecek' Buna kimse hayır diyemez.
3) bdp milletvekilleri Öcalan'dan çıkmamış, çıkması mümkün olmayan bilebildiğimiz kadarıyla bir takım mesajları kendileri veriyor pozisyonuna giriyorlar. Bir kısmı dışarıda Öcalan'a karşı adeta liderlik mücadelesi içerisinde.
4) Öcalan'ın bu sözünün kendi tabanına yönelik olduğunu düşündüğünü belirten Arınç, "(Siz hala bana verdiğiniz sözü tutmadınız, 'evet' dediniz ama yanlış ve çirkin işler yapıyorsunuz, ben de bunu bir yere not ediyorum) demek istiyor, yoksa bizimle bir alışverişi yok. Biz onunla herhangi bir pazarlık yapmadık ama Türkiye'de terörün bitmesi konusunda Öcalan kritik bir rol oynuyor. Bu rolünde başarılı olursa ve etkili olursa Türkiye çok önemli bir meseleyi inşallah çözmüş olacak.
5) ingiltere, Fransa ve Amerika Birleşik Devletleri başı çekmek suretiyle böyle bir organizasyonu suriye'ye müdahaleyi gündeme getirdiler. Bu açıklama bence olumludur. Ve Obama'nın gerçek düşüncelerini aksettirdiğini de zannediyorum. Yani bir koalisyon olursa Güvenlik Konseyi'nin dışında, dışişleri bakanımız Türkiye'nin de bunun içerisinde yer alabileceğini söyledi. Bu 3-4 ülkeli bir koalisyon olmaz. Nereden baksanız 20-25 ülkeli bir koalisyon olur. Bu koalisyonun içerisinde, Türkiye yine hem bir görev olarak hem de insani amaçlarla bu katliamın sona ermesi için yer alır.
--- alıntı -----
http://haber.gazetevatan....icindeler/564648/1/gundem
1)
istihbaratımız da maşallah makine gibi işliyor. savaş zamanı tık yok. adamlar foçaya kadar gelip bomba patlatırken tık yok. ama ne zaman apo ile müzakereler başlar ondan sonra biletçi gibi çıkan teröristi sayar. güzel kardeşim sormazlar mı adama ıkanların terörist olduğunu biliyor muydunuz? kalan kaç kişi olduğunu ve bunların kimler olduğunu biliyor muydunuz? madem biliyordunu neden şimdiye kadar tutuklamadınız?
2)
açıklamanın ikinci kısmı ile ilgili tek bir sorum var. pkk tüm bunları kara kaşınız kara gözünüz için mi yapacak?
madem öyle adamlar neden aylardır biz üzerimize düşeni yaptık sıra sizde diyorlar?
3) öcalan'dan hiç sert/kötü mesaj gelir mi? melek o melek! maşallah! zaten o çok iyiydi de çevresi çok kötüydü değil mi?
hatta namaz da kılardı. ne zaman sizden ayrıldı kötü yola saptı! ayrıca öcalan'a yamuk yapanları ve liderlikte gözü olanları da ince ince ispitlemiş.
4) yani diyor ki biz öcalan ile anlaştık işi bulandırmayın. yoksa öcalan sizi cısss yapar!
5) yani diyor ki abd büyüğümüzdür. o emreder biz yaparız!
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar