beşiktaş

yillar sonra lider olmus takim. sokaklara kutlamaya cikmis taraftarlari vardir. yazik sezon sonu 2 veya 3. olacaklar tadini cikarmak istiyorlar tabii. edit: ofsayt gollerini soylemedim bile.
© copyright 2005 - 2026