bugün
- insanın geçmişinin karanlık olması7
- içtim şarabı13
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız4
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi9
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu3
- aşure yapan sözlük kızları7
- kadir inanır22
- insan olmaya ceyrek kala3
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet17
- bazen şık bazen relax mod2
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- türkiye bedava para kazananlar ülkesidir2
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak2
- aşk5
- en son ne yediniz2
- rakı sevmemek6
- trolluğun zeka gerektirdiği gerçeği3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- yalaka2
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- sözlükteki gizli düşmanım6
- görücü usulü2
- okumuş hırt2
- kemalist dünya24
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- dünya da her insanın bir ismi olması3
- kezoya baka baka yağlarını eritmek2
- hayattaki şans seviyeniz4
- çok güzel ama manyak kadın7
- bioloji2
- fight club5
- mustafa kemal atatürk7
- cevcet2
- her insanın bir cini olması5
- sophia osako2
- anın görüntüsü20
- hesabı gizliye almak3
- üniversitelerin gereksiz olması16
- kaşar5
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- aylık 395 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- true'nun çaylak olması16
- portekiz'in dünya kupası kazanma ihtimali3
- yagmurcu3
- osurdum3
- içinden canavar çıkan insan4
- yapay zeka ile flört uygulaması yazmak2
*FRANSIZ DÜŞÜNÜR Bernard-Henri Levy: Sayın Erdoğan sayıklıyor. Fransada aklını kaybettiği ve saçmaladığı konuşuluyor. Fransada ve ABDde herkes ona gülüyor artık! Türkiyenin doğal ortaklarıyla ilişkilerinin normale dönmesi ve ilişkilerin düzelmesi için Erdoğan sayfasının artık kapanması gerekmektedir.
* FINANCIAL TIMES Gazetesinin Dış Haberler Müdürü Gideon Rachman: "Başbakan'ın faiz lobisi ve Mısır'daki darbenin ardında israil var sözlerine gönderme yaparak; "Artık Erdoğan'ın gerçekten APTAL olduğunu düşünmeye başladım" dedi.
* BLOOMBERG Editörü Jeffrey Goldberg: "Erdoğan aklının yarısını yitirmiş bir bağnaz!"
* ABD- Beyaz Saray Sözcüsü Josh Earnest: "Erdoğan'ın sözleri saldırgan, delilsiz ve yanlış. Şiddetle kınıyoruz."
* iSRAiL- israil Dışişleri Bakanlığı Sözcüsü Yigal Palmor: "Bu üzerine yorum yapmaya değmeyecek o açıklamalardan biri. Saçmalık!"
* MISIR - Mısır Cumhurbaşkanlığı Sözcüsü Ahmed el Mussalamani: "Mısır'ın Batılı bir ajandan vatanseverlik dersi almaya ihtiyacı yok."
kaynaklar;
http://t24.com.tr/haber/f...sunmeye-basliyorum/237547
http://www.hurriyet.com.tr/planet/24558852.asp
http://www.radikal.com.tr...elilsiz_ve_yanlis-1147064
http://www.focushaber.com...-sert-cevap-h-353010.html
http://www.radikal.com.tr...tirmis_bir_bagnaz-1147321
http://t24.com.tr/haber/l...herkes-ona-guluyor/237773
bu yeni bir şey değil batılı ekonomist ve entelektüel tayfası 2006'dan beri aynı şeyleri konuşuyordu ancak hükümetler güdümündeki dev medya kartelleri bunları ses getirecek şekilde haber yapmıyor yada toptan sansürlüyordu. artık belli ki onlar da sıkılmışlar bu adamın dengesiz, nobran ve cahilce tavrından.
benim için farkeden bir şey yok benim mücadelem bunun da ötesinde. bop tezgahında oyuncu değişikliği değil, tam bağımsız ve "türk" bir türkiye istiyorum. erdoğan gidip, kılıçdaroğlu yada bahçeli gelse de benim muhalif tavrımda bir değişiklik olmayacak. çarenin bu düzende ve bu düzenin meclisinde olmadığını biliyorum.
ancak batıdan gelen bu adeta hor gören ve iğrenen tavır muhafazakar kesimde büyük erozyon yaratacaktır. güya çok inandıkları islam ve peygamberi hakkında bile isimler uydurup, "bakın batı bize nasıl hayran" öyküleri uyduracak kadar kompleksli bu kesim yurtdışında bu kadar horlanan birinden şaşırtıcı bir hızla vaz geçecektir.
zaten erdoğan'ın arkasında muhafazakar tandanslı da olsa çok fazla "türk" destekçi kalmamıştı. hewal erdoğancı kürtler, aldıkları nefes bile sübvanse edilen bazı mesleksiz karadeniz ve iç anadolu şehirleri ve besleme yandaşlardan oluşan ittifak da yakında çökecektir.
akp koalisyonu içindeki parçalanmayı ve batıdaki itibar erozyonunu ve olası sonuçlarını ekim 2011'de burada da yazdım...
o zaman yarım aklı, kıt bilgisiyle bana laf sokmaya çalışıp, beceremeyince işi anama sövmeye kadar götüren tekkaşlılara ve bir kaç beyinsiz laz'a da selam ederim...
* FINANCIAL TIMES Gazetesinin Dış Haberler Müdürü Gideon Rachman: "Başbakan'ın faiz lobisi ve Mısır'daki darbenin ardında israil var sözlerine gönderme yaparak; "Artık Erdoğan'ın gerçekten APTAL olduğunu düşünmeye başladım" dedi.
* BLOOMBERG Editörü Jeffrey Goldberg: "Erdoğan aklının yarısını yitirmiş bir bağnaz!"
* ABD- Beyaz Saray Sözcüsü Josh Earnest: "Erdoğan'ın sözleri saldırgan, delilsiz ve yanlış. Şiddetle kınıyoruz."
* iSRAiL- israil Dışişleri Bakanlığı Sözcüsü Yigal Palmor: "Bu üzerine yorum yapmaya değmeyecek o açıklamalardan biri. Saçmalık!"
* MISIR - Mısır Cumhurbaşkanlığı Sözcüsü Ahmed el Mussalamani: "Mısır'ın Batılı bir ajandan vatanseverlik dersi almaya ihtiyacı yok."
kaynaklar;
http://t24.com.tr/haber/f...sunmeye-basliyorum/237547
http://www.hurriyet.com.tr/planet/24558852.asp
http://www.radikal.com.tr...elilsiz_ve_yanlis-1147064
http://www.focushaber.com...-sert-cevap-h-353010.html
http://www.radikal.com.tr...tirmis_bir_bagnaz-1147321
http://t24.com.tr/haber/l...herkes-ona-guluyor/237773
bu yeni bir şey değil batılı ekonomist ve entelektüel tayfası 2006'dan beri aynı şeyleri konuşuyordu ancak hükümetler güdümündeki dev medya kartelleri bunları ses getirecek şekilde haber yapmıyor yada toptan sansürlüyordu. artık belli ki onlar da sıkılmışlar bu adamın dengesiz, nobran ve cahilce tavrından.
benim için farkeden bir şey yok benim mücadelem bunun da ötesinde. bop tezgahında oyuncu değişikliği değil, tam bağımsız ve "türk" bir türkiye istiyorum. erdoğan gidip, kılıçdaroğlu yada bahçeli gelse de benim muhalif tavrımda bir değişiklik olmayacak. çarenin bu düzende ve bu düzenin meclisinde olmadığını biliyorum.
ancak batıdan gelen bu adeta hor gören ve iğrenen tavır muhafazakar kesimde büyük erozyon yaratacaktır. güya çok inandıkları islam ve peygamberi hakkında bile isimler uydurup, "bakın batı bize nasıl hayran" öyküleri uyduracak kadar kompleksli bu kesim yurtdışında bu kadar horlanan birinden şaşırtıcı bir hızla vaz geçecektir.
zaten erdoğan'ın arkasında muhafazakar tandanslı da olsa çok fazla "türk" destekçi kalmamıştı. hewal erdoğancı kürtler, aldıkları nefes bile sübvanse edilen bazı mesleksiz karadeniz ve iç anadolu şehirleri ve besleme yandaşlardan oluşan ittifak da yakında çökecektir.
akp koalisyonu içindeki parçalanmayı ve batıdaki itibar erozyonunu ve olası sonuçlarını ekim 2011'de burada da yazdım...
o zaman yarım aklı, kıt bilgisiyle bana laf sokmaya çalışıp, beceremeyince işi anama sövmeye kadar götüren tekkaşlılara ve bir kaç beyinsiz laz'a da selam ederim...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar