beşiktaş

15 sene kulübün gelirlerini satıp yeni yönetimlerin önünü kapatan takım. ha bana kalırsa bu yapılması gereken şeydir. ama bunu neden eleştiriyorum; çünkü fikret orman yıldırım demirören fulya için aynını yaptığı için eleştirmişti. eee ne oldu şimdi? sen de aynını yapmadın mı? demek ki neymiş büyük konuşmayacakmışsın fiko. evet.
© copyright 2005 - 2026