bugün

odeon tur

kendimizi allah'a emanet ederekten rezervasyon yaptırdığımız tur firması. lan biri birşeyler yazsın şuraya, nedir ne değildir, iyi midir, boktan mıdır. ikinci bir gez club faciası yaşamayalım.
© copyright 2005 - 2026