bugün

fender stratocaster

uzakdoğu üretimiyle başlayıp tadını aldıktan sonra amerikan malı olana geçtiğim hayatımın aşkı bebeğim gitar modeli. Manyetikleri de bir harika. Özellikle eric johnson tonlarında kullandığımda 'işte budur' diyorum.
© copyright 2005 - 2026