bugün

ben bu yazıyı berberime yazdım

be amuna kodumun her defasında dayandığın yetmiyormuş gibi birde üstüne nasıl keseyim diye soruyorsun her defasında farklı model söylesem de kendi kafana göre takılıyorsun kibarlık olsun diye mı soruyorsun olum nasıl keselim diye? Yoksa sen bu ısı hobi olarak mı yapıyorsun?
© copyright 2005 - 2026