rakip kalecinin penaltı demesi

yapacak hiçbir şey olmadığının göstergesidir, çaresizliğin dibinde olan adamdır. pozisyon o kadar nettir ki kaleci dahi insafa gelir ve kendisi haykırır penaltıyı. ya da puştluk yapıyodur bilemem.
© copyright 2005 - 2026