bugün
- online yazarlar7
- nofap5
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı11
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- ismet gürbüz ne zaman vatana dönecek sorusu2
- sedat pekmez18
- tekerlek kaşar3
- tarot falına inanan salak8
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- gana'nın yüzde 20 sinin müslüman olması2
- kadınlar neden aldatır16
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti10
- aldım kabul ettim4
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- devşirmelik makamı13
- diamond bosphoruss denen yazar8
- arkadaşlar çok sıkıcısınız2
- 2026 dünya kupası14
- ingiltere gana maçı saat 23 te trt 1 de2
- futbol7
- yedi bela hüsnü'deki yadigar2
- ithal et3
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- alışveriş merkezlerinde çaresizce dolanmak3
- fransız arabaları3
- lionel messi11
- geceye bir zülfü livaneli şarkısı bırak2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- dolandırılan insanların genel özellikleri2
- futbolun eskiden güzel olması2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- bazı alimler2
- türk telekom port zammı4
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- askerlik9
- cayenne4
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- cehennemin alt seviyelerine inme sebebi2
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- portekiz özbekistan maçı saat 20 de trt 1 de2
- erkekler neden aldatır2
- kadında güzellik aramayan erkek6
- berlin'e gidip sokaklarda kaybolmak2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
Teknoloji mağazasıdır, doğrudur ama bunlar hizmet vermemelidir ki zaten verememektedir.
tek kelime : yüzsüzler abidesi ( yüzsüz dediysem hakaret anlamında değil hani, mağazaya girersin ya, bir hoş geldiniz derler felan. sizi gördü mü gülümserler. işte bunların olmadığı, yüzün muşmula gibi tepkisiz ve somurtkan olduğu yüzsüzü diyorum).
bugün 2 bin tl nakit yaptığım alışverişte pişman ettiler beni. bizim tayfa ile artık son kararları veriyoruz, oradaki bir güvenlik ( güvenlik değil ama polat alemdar) bize bir bakıyor uzun sürece, sanki kendi aramızda "hangi malları ceplesek" diyologu yaşıyormuşuz, hırsızmışız gibi. kesinlikle sakin bir adamım, ama adamın öyle bir bakışı var ki; sanki karşısında anasının babasının katili varmışcasına. çok rahatsız olduk gittik kasaya şikayet ettik. mağaza yetkilisi yokmuş, en üst yetkili geldi yanımıza. hep beraber tartışma ortamı yarattık. işin sonunda bir "özür dileriz beyefendi, siz haklısınız" diyemediler, evet. nerede " müşteri daima haklıdır", "müşteri velinimetimizdir" politikası ? hadi haksız olsak tamam da be birader öyle ne bakarsın düşmanın gibi ? ortada hiçbir şey yokken ? öylece arkasını dönüp gitti, diğer tüm elemanlarda onun yanına gitti, makara yapıyorlar " ya siktir et ibneleri" gibisinden... ( bu lafları söylemediler de muhabbet laçkalığı bu şekildeydi).
velhasıl 2 bin tl nakit para veripte böyle piç gibi kalmamıştım. teknosaya 100 lira verdim, bin güler yüzle uğurladılar beni.
orada 2 binlik malı bırakıp gitmediğime pişmanım. aynı paraya diğer marketlerden de alabilirdim oysaki....
siz siz olun eğer güler yüz, hoşgörü bekliyorsanız, en azından para veripte ezilmek istemiyorsanız. bu mağazalardan uzak durun.
edit: neyse mağaza ismini siliyorum...
tek kelime : yüzsüzler abidesi ( yüzsüz dediysem hakaret anlamında değil hani, mağazaya girersin ya, bir hoş geldiniz derler felan. sizi gördü mü gülümserler. işte bunların olmadığı, yüzün muşmula gibi tepkisiz ve somurtkan olduğu yüzsüzü diyorum).
bugün 2 bin tl nakit yaptığım alışverişte pişman ettiler beni. bizim tayfa ile artık son kararları veriyoruz, oradaki bir güvenlik ( güvenlik değil ama polat alemdar) bize bir bakıyor uzun sürece, sanki kendi aramızda "hangi malları ceplesek" diyologu yaşıyormuşuz, hırsızmışız gibi. kesinlikle sakin bir adamım, ama adamın öyle bir bakışı var ki; sanki karşısında anasının babasının katili varmışcasına. çok rahatsız olduk gittik kasaya şikayet ettik. mağaza yetkilisi yokmuş, en üst yetkili geldi yanımıza. hep beraber tartışma ortamı yarattık. işin sonunda bir "özür dileriz beyefendi, siz haklısınız" diyemediler, evet. nerede " müşteri daima haklıdır", "müşteri velinimetimizdir" politikası ? hadi haksız olsak tamam da be birader öyle ne bakarsın düşmanın gibi ? ortada hiçbir şey yokken ? öylece arkasını dönüp gitti, diğer tüm elemanlarda onun yanına gitti, makara yapıyorlar " ya siktir et ibneleri" gibisinden... ( bu lafları söylemediler de muhabbet laçkalığı bu şekildeydi).
velhasıl 2 bin tl nakit para veripte böyle piç gibi kalmamıştım. teknosaya 100 lira verdim, bin güler yüzle uğurladılar beni.
orada 2 binlik malı bırakıp gitmediğime pişmanım. aynı paraya diğer marketlerden de alabilirdim oysaki....
siz siz olun eğer güler yüz, hoşgörü bekliyorsanız, en azından para veripte ezilmek istemiyorsanız. bu mağazalardan uzak durun.
edit: neyse mağaza ismini siliyorum...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar