bugün

kürtçe entry

ingilizce entry olsa yeaa oha nasıl da döktürüyor olacaktı ama kürtçe olduğu için bazılarına küfür etme hakkı vermiş anlaşılan.
yazıktır abi nedir bu nefret ?

bir orta asya göçmeni türk olarak biji bıratiya gelan* demekten onur duyuyorum.
© copyright 2005 - 2026